Vraag

24 jarige wil mij pijpen

  • 13 December 2023
  • 9 reacties
  • 1325 Bekeken

Badge

Hallo iedereen 

Ik was dus een beetje aant zoeken op telegram, en ik kwam in gesprek met een hele mooie vrouw, ze is 24 en ik 17, het was een leuk gesprek enzo, maar daarna bood zij mij aan om mij te pijpen voor 20€, en ik kon het niet laten om ja te zeggen omdat ik al jaren een fantasie heb dat een hele mooie vrouw mij ging verwennen, dus, ik heb die (seksdate) op aankomende zaterdag, en ik vindt het heel spannend, maar 2 vragen, 1. Is 20 euro duur voor een pijpbuurt? 2. Mag het eigelijk wel als ik 17 ben en zij 24? Ik zie er sowieso ouder uit dan ik ben, maarja ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.


Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik weet niet €20 goed is maar bij mee eens zijn.

Dat jij 17 jaar en zij 24 jaar lijkt mijn niet erg het anders zijn als nog 14 jaar was.

Goed Rik 

Reputatie 1
Badge

Seks is gewoon legaal als je boven de 16 bent. Ook als diegene boven de 18 is. 

Maar omdat zij er geld voor wil geven is het een ander verhaal. Seks tegen betaling valt namelijk onder prostitutie en daarbij moeten beide personen 18+ zijn. 

Ik zou er dus wel mee oppassen maar als je het echt wilt is het jouw eigen beslissing natuurlijk. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind prostitutie niet de allerbeste keuze. Maarja, we kunnen jou niet tegen houden en je bent boven de 16. Maar zoals hierboven word gezegd is dat wel illegaal als je onder de 18 bent. Naja, veel succes en doe het veilig ;)

Gr Bird

Badge

Dankjewel voor de reacties, het is nu ook echt een seksdate geworden zij wil nu veel meer dan alleen pijpen en ja hoe kan ik daar nee op zeggen?

Reputatie 4
Badge +3

Ik snap dat je het spannend en geil vindt, maar je moet wel oppassen dat ze geen slechte bedoelingen heeft. Maar als je zeker weet dat je haar kunt vertrouwen zou ik het  doen hoor! Ik ben wel een beetje jaloers op jou eerlijk gezegd haha.

Laat maar weten hoe het is gegaan.

Groetjes Super

Badge

Ik laat weten hoe het is gegaan, en wat ik er nog wilde vij vermelden,  ze is waarschijnlijk van onlyfans 

Badge

Ik bedoelde trouwens dat ik haar 20€ moest betalen en niet andersom

Reputatie 4
Badge +3

En hoe is het gegaan afgelopen zaterdag? 

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd. Verder wordt dit topic gesloten omdat het erg richting blog gaat.

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.