1.Leeftijd : 13
2 - Heb je al ooit een andere jongen gekust - indien nee ga naar 5 - ja
3 - Zo ja was dat:
- op de wang :
- op de mond :
- mond met tong : ✓
- anders :
4 - Hoe kwamen jullie erbij om te kussen : om te oefenen xd
5 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt rondgelopen in dezelfde kamer ofzo (douche telt niet en zonder seksuele dinges te doen) : kleedruimte voetbal en groepstent bij scouting omkleden om te zwemmen
6 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt in 1 bed geslapen of heel dicht naast elkaar (zonder seksuele dinges te doen) : nee dat niet
7 - Ben je al ooit eens een soort verliefd geweest op een jongen zonder bedoeling om er seks mee te hebben : nee
8 - Heb jij "friend(s) with benefits" dus vrienden/jongens waar je dan dus wél seksuele dingen mee doet zonder er een relatie mee te hebben (indien nee ga naar 10) : nee
9 - Hoe kwam het dan zo ver dat julllie dit deden/doen :
10 - Kijk je soms naar andere een jongen(s) om te vergelijken met jezelf omdat ze bijvoorbeeld "mooi" zijn of gespierd of leuk of iets kunnen dat jij niet kunt - ja dat wel. Vaak genoeg en soms andersom ook
11 - Stel dat je samen met een groep leeftijdgenoten relax ergens bent en zonder volwassene erbij denk je dat er dan al snel over seksuele dingen gepraat word - oh ja hoor dat gebeurt best wel
12 - Heb je angst of afkeer van wat hierboven allemaal gevraagd word - nee hoor!
13 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer jongens altijd "gay" is - nee zeker niet en ik zou liefs van labels af willen
14 - Zou jij een jongen pesten als je wist dat hij "dingen" doet met anderen - absoluut niet
15 - Bekijk/bekeek jij je zelf al es naakt in een spiegel en heb je dan je hele lichaam in details bekeken of alleen het geheel - ja hoor
16 - Praat je met vrienden ook wel es over dingen als welke deodorant, shampoo en anti-pukkel middel - zeker wel
17 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een jongen vind jij het mooist/interesantste - armen, kuiten, ogen, haardracht
18 - Denk je dat meisjes de dingen hierboven ook doen met andere meisjes/vriendinnen - ja dat weet ik wel zeker
19 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer meisjes altijd "lesbi" is - nee zie antwoord 13
20 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een meisje vind jij het mooist/interessantste - puur lichamelijk ? Ogen, gezicht, handen, borsten ook, en kuiten
Dank u wel - Danku wel - Dankuwel
Graag gedaan ! Liefs, Tover xxx
1 - Leeftijd : 13
2 - Heb je al ooit een andere jongen gekust - indien nee ga naar 5 - nee
3 - Zo ja was dat:
- op de wang :
- op de mond :
- mond met tong :
- anders :
4 - Hoe kwamen jullie erbij om te kussen :
5 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt rondgelopen in dezelfde kamer ofzo (douche telt niet en zonder seksuele dinges te doen) : Ja hoor heel vaak zelfs. Naakt is bij ons thuis heel normaal en als 2 van m’n beste vrienden hier thuis zijn zijn zij ook naakt inmiddels ook met mijn Fam erbij. Ik ben ook wel eens met hun in een naakt wellness geweest
6 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt in 1 bed geslapen of heel dicht naast elkaar (zonder seksuele dinges te doen) : Ja ik heb een 2 persoons bed en als een vriend blijf logeren slapen we beide naakt
7 - Ben je al ooit eens een soort verliefd geweest op een jongen zonder bedoeling om er seks mee te hebben : Nee niet verliefd maar ik ben wel bi
8 - Heb jij "friend(s) with benefits" dus vrienden/jongens waar je dan dus wél seksuele dingen mee doet zonder er een relatie mee te hebben (indien nee ga naar 10) : Ja 2 van m’n beste vrienden en een jongen die ik heb leren kennen op een fkk camping
9 - Hoe kwam het dan zo ver dat julllie dit deden/doen : Het begon met hier thuis de hele dag naakt zwemmen en de jacuzzi in en balletje trappen en dus ook naakt naar bed. Tot hij een stijve kreeg in bed en het mij liet zien, ik vroeg aan hem of ik hem mocht aftrekken en dat mocht. En we hebben toen nog meer gedaan
10 - Kijk je soms naar andere een jongen(s) om te vergelijken met jezelf omdat ze bijvoorbeeld "mooi" zijn of gespierd of leuk of iets kunnen dat jij niet kunt - Ja ik kijk daar zeker naar en op vakantie op de camping zie ik altijd heeel veeel jongens naakt
11 - Stel dat je samen met een groep leeftijdgenoten relax ergens bent en zonder volwassene erbij denk je dat er dan al snel over seksuele dingen gepraat word - Dat gebeurt wel eens ja
12 - Heb je angst of afkeer van wat hierboven allemaal gevraagd word - Nee totaal niet
13 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer jongens altijd "gay" is - Nee voor mij is dat experimenteren
14 - Zou jij een jongen pesten als je wist dat hij "dingen" doet met anderen - Nee want ik doe dat zelf ook
15 - Bekijk/bekeek jij je zelf al es naakt in een spiegel en heb je dan je hele lichaam in details bekeken of alleen het geheel - Jazeker beide
16 - Praat je met vrienden ook wel es over dingen als welke deodorant, shampoo en anti-pukkel middel - Ja
17 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een jongen vind jij het mooist/interesantste - Borst, buik, billen, piemel en ballen en benen
18 - Denk je dat meisjes de dingen hierboven ook doen met andere meisjes/vriendinnen - Die zullen er zeker tussen zitten
19 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer meisjes altijd "lesbi" is - Nee ook experimenteren
20 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een meisje vind jij het mooist/interessantste - Bordten, billen en vagina
Alstublieft
1 - Leeftijd : 16
2 - Heb je al ooit een andere jongen gekust - Nee indien nee ga naar 5 -
3 - Zo ja was dat:
- op de wang :
- op de mond :
- mond met tong :
- anders :
5 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt rondgelopen in dezelfde kamer ofzo (douche telt niet en zonder seksuele dinges te doen) : Ja
6 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt in 1 bed geslapen of heel dicht naast elkaar (zonder seksuele dinges te doen) : Nee
7 - Ben je al ooit eens een soort verliefd geweest op een jongen zonder bedoeling om er seks mee te hebben : Niet echt, uberhaupt niet echt verlieft geweest
8 - Heb jij "friend(s) with benefits" dus vrienden/jongens waar je dan dus wél seksuele dingen mee doet zonder er een relatie mee te hebben (indien nee ga naar 10) : Nee
10 - Kijk je soms naar andere een jongen(s) om te vergelijken met jezelf omdat ze bijvoorbeeld "mooi" zijn of gespierd of leuk of iets kunnen dat jij niet kunt - Ja, ik vind veel andere jongens mooi
11 - Stel dat je samen met een groep leeftijdgenoten relax ergens bent en zonder volwassene erbij denk je dat er dan al snel over seksuele dingen gepraat word - Ligt eraan of je ze kent, zo ja ja, zo nee nee
12 - Heb je angst of afkeer van wat hierboven allemaal gevraagd word - Nee hoor
13 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer jongens altijd "gay" is - Nah
14 - Zou jij een jongen pesten als je wist dat hij "dingen" doet met anderen - Nee
15 - Bekijk/bekeek jij je zelf al es naakt in een spiegel en heb je dan je hele lichaam in details bekeken of alleen het geheel - alleen geheel
16 - Praat je met vrienden ook wel es over dingen als welke deodorant, shampoo en anti-pukkel middel - Alleen deo
17 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een jongen vind jij het mooist/interesantste - Ik denk dat toch wel het gezicht
18 - Denk je dat meisjes de dingen hierboven ook doen met andere meisjes/vriendinnen - Vast wel
19 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer meisjes altijd "lesbi" is - Nee hoor, nog minder dan bij jongens
20 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een meisje vind jij het mooist/interessantste - Idk? Gezicht?
1 - Leeftijd : 15
2 - Heb je al ooit een andere jongen gekust - indien nee ga naar 5 - ja hoor
3 - Zo ja was dat:
- op de wang : Ja
- op de mond : ja
- mond met tong : nee
- anders :
4 - Hoe kwamen jullie erbij om te kussen : felicitaties, troost, weerzien na lange tijd, afscheid….
5 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt rondgelopen in dezelfde kamer ofzo (douche telt niet en zonder seksuele dinges te doen) : ja hoor. Kleedruimte/douches school en sport.
6 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt in 1 bed geslapen of heel dicht naast elkaar (zonder seksuele dinges te doen) : nee niet naakt
7 - Ben je al ooit eens een soort verliefd geweest op een jongen zonder bedoeling om er seks mee te hebben : nee niet verliefd wel dat ik een jongen super knap vond op de basisschool ;)
8 - Heb jij "friend(s) with benefits" dus vrienden/jongens waar je dan dus wél seksuele dingen mee doet zonder er een relatie mee te hebben (indien nee ga naar 10) : nee
10 - Kijk je soms naar andere een jongen(s) om te vergelijken met jezelf omdat ze bijvoorbeeld "mooi" zijn of gespierd of leuk of iets kunnen dat jij niet kunt - ja hoor dat gaat vanzelf wel
11 - Stel dat je samen met een groep leeftijdgenoten relax ergens bent en zonder volwassene erbij denk je dat er dan al snel over seksuele dingen gepraat word - ja dat gebeurt wel
12 - Heb je angst of afkeer van wat hierboven allemaal gevraagd word - nee
13 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer jongens altijd "gay" is - nee , maar ik heb op een goede dag vol wijsheid ooit besloten dat ik niet meer aan labels en stempels doe 😍 dat geeft een vrij gevoel.
14 - Zou jij een jongen pesten als je wist dat hij "dingen" doet met anderen - nee ik pest überhaupt nooit
15 - Bekijk/bekeek jij je zelf al es naakt in een spiegel en heb je dan je hele lichaam in details bekeken of alleen het geheel - ja zeker
16 - Praat je met vrienden ook wel es over dingen als welke deodorant, shampoo en anti-pukkel middel - tuurlijk, en ook met mijn vriendin
17 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een jongen vind jij het mooist/interesantste - het gehele "plaatje” dat klinkt een beetje makkelijk maar is wel zo
18 - Denk je dat meisjes de dingen hierboven ook doen met andere meisjes/vriendinnen - uiteraard ! xD
19 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer meisjes altijd "lesbi" is - zie vraag 13
20 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een meisje vind jij het mooist/interessantste - Ik geef wel toe dat mijn eerste blik altijd naar de ogen en het haar gaan en dan naar benen en verder :)
Driewerf graag gedaan !
Groetjes liefs Tartan X
1 - Leeftijd : 14
2 - Heb je al ooit een andere jongen gekust - indien nee ga naar 5 - nope
3 - Zo ja was dat:
- op de wang :
- op de mond :
- mond met tong :
- anders :
5 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt rondgelopen in dezelfde kamer ofzo (douche telt niet en zonder seksuele dinges te doen) : ja kleedkamer
6 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt in 1 bed geslapen of heel dicht naast elkaar (zonder seksuele dinges te doen) : ja
7 - Ben je al ooit eens een soort verliefd geweest op een jongen zonder bedoeling om er seks mee te hebben : nee
8 - Heb jij "friend(s) with benefits" dus vrienden/jongens waar je dan dus wél seksuele dingen mee doet zonder er een relatie mee te hebben (indien nee ga naar 10) : soort van
9 - Hoe kwam het dan zo ver dat julllie dit deden/doen : lang verhaar kort we gingen omkleden na zwemmen en toen gebejrde het
10 - Kijk je soms naar andere een jongen(s) om te vergelijken met jezelf omdat ze bijvoorbeeld "mooi" zijn of gespierd of leuk of iets kunnen dat jij niet kunt - nee
11 - Stel dat je samen met een groep leeftijdgenoten relax ergens bent en zonder volwassene erbij denk je dat er dan al snel over seksuele dingen gepraat word - jep
12 - Heb je angst of afkeer van wat hierboven allemaal gevraagd word - begrijp niet wat hier staat
13 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer jongens altijd "gay" is - begrijp het niet
14 - Zou jij een jongen pesten als je wist dat hij "dingen" doet met anderen - nee
15 - Bekijk/bekeek jij je zelf al es naakt in een spiegel en heb je dan je hele lichaam in details bekeken of alleen het geheel - ja
16 - Praat je met vrienden ook wel es over dingen als welke deodorant, shampoo en anti-pukkel middel - wel over deo en parfum
17 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een jongen vind jij het mooist/interesantste - je weet wel
18 - Denk je dat meisjes de dingen hierboven ook doen met andere meisjes/vriendinnen - ja zie soms ook dezelfde topics maar dan met meisje
19 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer meisjes altijd "lesbi" is - ja
20 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een meisje vind jij het mooist/interessantste - kont
1 - Leeftijd : 15
2 - Heb je al ooit een andere jongen gekust - indien nee ga naar 5 - ja
3 - Zo ja was dat:
- op de wang : als kind deden we dat wel
- op de mond : ja zie hieronder
- mond met tong : ja
- anders : -
4 - Hoe kwamen jullie erbij om te kussen : een zotte / zatte bui, moment van vreugde fzo
5 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt rondgelopen in dezelfde kamer ofzo (douche telt niet en zonder seksuele dinges te doen) : ja
6 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt in 1 bed geslapen of heel dicht naast elkaar (zonder seksuele dinges te doen) : niet in 1 bed
7 - Ben je al ooit eens een soort verliefd geweest op een jongen zonder bedoeling om er seks mee te hebben : een soort van, ja
8 - Heb jij "friend(s) with benefits" dus vrienden/jongens waar je dan dus wél seksuele dingen mee doet zonder er een relatie mee te hebben (indien nee ga naar 10) : beetje akward om uit te leggen hier
9 - Hoe kwam het dan zo ver dat julllie dit deden/doen : -
10 - Kijk je soms naar andere een jongen(s) om te vergelijken met jezelf omdat ze bijvoorbeeld "mooi" zijn of gespierd of leuk of iets kunnen dat jij niet kunt - ja
11 - Stel dat je samen met een groep leeftijdgenoten relax ergens bent en zonder volwassene erbij denk je dat er dan al snel over seksuele dingen gepraat word - heel vaak
12 - Heb je angst of afkeer van wat hierboven allemaal gevraagd word - nee
13 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer jongens altijd "gay" is - nee
14 - Zou jij een jongen pesten als je wist dat hij "dingen" doet met anderen - nee!
15 - Bekijk/bekeek jij je zelf al es naakt in een spiegel en heb je dan je hele lichaam in details bekeken of alleen het geheel - alles bekeken :-)
16 - Praat je met vrienden ook wel es over dingen als welke deodorant, shampoo en anti-pukkel middel - jep soms
17 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een jongen vind jij het mooist/interesantste - als ik maar 1 mag kiezen dan buik-borst combi
18 - Denk je dat meisjes de dingen hierboven ook doen met andere meisjes/vriendinnen - zeker
19 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer meisjes altijd "lesbi" is - nee
20 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een meisje vind jij het mooist/interessantste - als ik maar 1 mag kiezen dan borsten (inkijk)
1 - Leeftijd : 17
2 - Heb je al ooit een andere jongen gekust - indien nee ga naar 5 - Ja
3 - Zo ja was dat:
- op de wang : Ja
- op de mond : Ja
- mond met tong :Ja
- anders : Andere lichaamsdelen. In de nek onder andere
4 - Hoe kwamen jullie erbij om te kussen : Gewoon omdat dat leuk is om te doen met je vriendje
5 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt rondgelopen in dezelfde kamer ofzo (douche telt niet en zonder seksuele dinges te doen) : Ja, na sport in de kleedkamer
6 - Heb je al ooit eens met een andere jongen(s) naakt in 1 bed geslapen of heel dicht naast elkaar (zonder seksuele dinges te doen) : Ja
7 - Ben je al ooit eens een soort verliefd geweest op een jongen zonder bedoeling om er seks mee te hebben : Zo vaak
8 - Heb jij "friend(s) with benefits" dus vrienden/jongens waar je dan dus wél seksuele dingen mee doet zonder er een relatie mee te hebben (indien nee ga naar 10) : Nee
10 - Kijk je soms naar andere een jongen(s) om te vergelijken met jezelf omdat ze bijvoorbeeld "mooi" zijn of gespierd of leuk of iets kunnen dat jij niet kunt - Ja natuurlijk. Dat gaat vanzelf
11 - Stel dat je samen met een groep leeftijdgenoten relax ergens bent en zonder volwassene erbij denk je dat er dan al snel over seksuele dingen gepraat word - Gebeurt wel eens ja
12 - Heb je angst of afkeer van wat hierboven allemaal gevraagd word - Nee hoor
13 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer jongens altijd "gay" is - Nee, natuurlijk niet
14 - Zou jij een jongen pesten als je wist dat hij "dingen" doet met anderen - No way
15 - Bekijk/bekeek jij je zelf al es naakt in een spiegel en heb je dan je hele lichaam in details bekeken of alleen het geheel - Sure
16 - Praat je met vrienden ook wel es over dingen als welke deodorant, shampoo en anti-pukkel middel - Soms
17 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een jongen vind jij het mooist/interesantste - Borstkas en buik
18 - Denk je dat meisjes de dingen hierboven ook doen met andere meisjes/vriendinnen - Vast wel
19 - Denk je dat eender welke inter actie tussen twee of meer meisjes altijd "lesbi" is - Nope
20 - Als je moest kiezen welk lichaamsdeel van een meisje vind jij het mooist/interessantste - Benen