Skip to main content

Hoii mijn vriend heeft een pik van 17 cm stijf (dat zegt ie tenminste) k ga m als we gaan afspreken pijpen en aftrekken en mag hij me ook vingeren enz en als die t kan want t woord z’n eerste keer dan mag die me ook neuken als ik er geil genoeg voor ben en denk dat t kan en me er fijn bij voel alleen mijn vraag is denken jullie dat dat past want 2 vingers past bij mij gwn dus past dat automatisch een piemel ook of is dat wel echt een stuk groter zo niet ik denk dat ik wel ready ben om ontmaagd te worden want als k bij hem ben woord k al geil en nat van zoenen en knuffelen dus dan gaat seks toch wel lukken of niet?

Hoe seks gaat verlopen - zeker de eerste keer - weet je nooit helemaal van te voren. Als er ‘twee vingers in passen’ dan zal zijn piemel vast ook wel gaan, maar dat is geen garantie. Mijn advies: doe het rustig aan en geef elkaar de ruimte.

Tuurlijk ben je allebei heel geil enzo dus je zal en/of wilt het misschien heel wild doen, maar het is okay als het even niet in 1 keer gaat. Ga niet verder dan je eigen grenzen; kortom, zorg dat zowel jij als hij genieten. Leg de verwachtingen niet al te hoog en maak er wat leuks/romantisch van. Succes!


Voor je begint, weet zeker dat je dit zeker wilt! 


Reageer