Skip to main content

hoii idkgwiets hier, ik ben nu 15 en heb een vriendje. we heben nu al iets meer dan een maand, we hebben al wel goezoend maar ik zou graag een x verder willen. maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven en waar moet ik dat dan doen. heeft iemand tips?

Heyyy Idkgwiets,

 

Je geeft aan dat jij graag een keer verder zou willen. Geldt dit ook voor hem? Het is namelijk wel belangrijk dat jullie dit allebei willen voordat je zo’n stap zet.

 

Ik zou de volgende keer als jullie samen zijn, en je weet dat jullie dit beiden willen, beginnen met zoenen en elkaar een beetje aanraken hier en daar. Daarna kun je verder gaan en elkaar op meer plekken zoenen en aanraken en voelen. Ik denk dat het dan vanzelf wel vlekkeloos loopt allemaal.

 

Heb je hier wat aan? En laat je weten hoe het gegaan is? 
 

kusjes


Hii! 

 

Als jullie dit allebei willen dan hoef je dit niet perse aan te geven aan de ander. Wanneer jullie er beide klaar voor zijn dan zal dit vanzelf gebeuren als het moment daar is. 

Als je weet dat de ander er ook klaar voor is dan kan je het natuurlijk wel een  beetje sturen. Ik zie dat er hierboven al een aantal goede tips zijn gegeven daarvoor! 

 

succes 

 

xoxxo


Heyyy Idkgwiets,

 

Je geeft aan dat jij graag een keer verder zou willen. Geldt dit ook voor hem? Het is namelijk wel belangrijk dat jullie dit allebei willen voordat je zo’n stap zet.

 

Ik zou de volgende keer als jullie samen zijn, en je weet dat jullie dit beiden willen, beginnen met zoenen en elkaar een beetje aanraken hier en daar. Daarna kun je verder gaan en elkaar op meer plekken zoenen en aanraken en voelen. Ik denk dat het dan vanzelf wel vlekkeloos loopt allemaal.

 

Heb je hier wat aan? En laat je weten hoe het gegaan is? 
 

kusjes

heyy  dit geld ook voor hem we hebben het er al paar keer over gehad over als we verder zouden willen en hij heeft ook gezecht dat als we het een x willen doen dat die dan een condoom bij zich heeft zodat we het veilig doen(ik zit ook aan de pil) 

 

bedank voor je tips ik heb het beetje gedaan en je zag al wel dat die het fijn vond maar we hebben het nog niet gedaan maar hoop dat dat nog gebeurt 


Reageer