Vraag

1e keer

  • 14 March 2020
  • 27 reacties
  • 1634 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik was benieuwd op welke leeftijd jullie 1e keer was van de volgende dingen:

- Zoenen

- Relatie 

- Masturberen

- Seks

Bedankt!!


27 reacties

Heyy,

Ik was benieuwd op welke leeftijd jullie 1e keer was van de volgende dingen:

- Zoenen

- Relatie 

- Masturberen

- Seks

Bedankt!!

Zoenen: niet

Relatie: 12

Masturberen: 12

Seks: 9

Reputatie 1
Badge

Hoi,

@Grün ontmaagd op 9 jarige leeftijd!? Lijkt me lastig, sterkte... 

 

 

zoenen: 11

relatie: 11

masturberen: 11

seks: 15

- Zoenen: 10

- Relatie: 9

- Masturberen: 11

- Seks: 13

Reputatie 1
Badge +1

- Zoenen 11

- Relatie  11

- Masturberen 11

- Seks Nooit echt gedaaan ofz, Wel op mn 6ste in de bosjes met klasgenoot geweest en gwn wezen voelen ofz

​​​​​Zoenen: nog nooit 

Relatie: niet echt een relatie maar hele goede vrienden

Masturberen: nog nooit

Seks: nog nooit 

@Pampa dat klinkt zorgelijk 😬

Voor mij zag het er ongeveer zo uit: 

zoenen vanaf 14

(eerste beetje serieuze) relatie vanaf 14 

masturber pas echt vanaf 16

seks vanaf 17

Zoenen: 13

Relatie: 14 (2 jaar durend)

Masturberen: 16

Seks: 17

Badge

- Zoenen 12

- Relatie 12

- Masturberen 10

- Seks nog niet

Badge +5

Zoenen 9

- Relatie 13

- Masturberen 8

- Seks - onvrijwillig 5 - vrijwillig 10

zoenen: nope nog niet gedaan

relatie: niet bestaand XD

masturberen: 14

-seks: ook niet

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb wel een relatie gehad, maar die is nu uit:disappointed_relieved:

Ik heb eigenlijk nog nooit seks gehad, maar wil t wel graag

 

Badge

Zoenen - 10

Relatie - 13

Masturberen - 11

Seks - 12

- Zoenen: 11

- Relatie: 8

- Masturberen: 11

- Seks: 13

-Trio: 16

Zoenen 9

- Relatie 13

- Masturberen 8

- Seks - onvrijwillig 5 - vrijwillig 10

Klinkt erg, gaat het?

 

Heyy,

Ik was benieuwd op welke leeftijd jullie 1e keer was van de volgende dingen:

- Zoenen / 14

- Relatie / 14

- Masturberen / 14

- Seks / 14

Bedankt!!

 

Badge

- Zoenen 12

- Relatie 12

- Masturberen 12

- Seks nog nii

Ik ben zelf 16 en dit is mijn lijst:

 

- zoenen nog niet gedaan

- relatie nog niet gehad

- mastruberen 15 jaar 

- seks nog niet gedaan

 

Is dat raar? Loop ik achter?

 

Xx

 

Is dat raar? Loop ik achter?

 

Nee, is niet raar. Doe alles op je eigen tempo en met diegene waar je het mee wilt doen. Wat anderen er van vinden is niet zo belangrijk.

 

Ok, ik zal het ook even invullen:

 

- zoenen 

ik denk dat ik 12 was en het is misschien een beetje een apart verhaal. Mijn twin en ik vallen allebei op jongens en we waren nieuwsgierig hoe zoenen met tong was. Omdat we niet iemand hadden waar we het mee konden doen, hebben we het samen geprobeerd. Pas later hebben we met andere jongens gezoend. Soms omdat ze ons dwongen het te doen,  later gelukkig ook met jongens die we zelf leuk vonden

 

- masturberen

voor het eerst in groep 6 zonder sperma en groep 8 met sperma ons zelf masturberen. Met andere jongens vanaf ons 13e, onvrijwillig en later vrijwillig

 

- relatie 

vanaf ons 14e, paar maandjes voordat we 15 werden. Hij was zoals je dat noemt een eerste echte vakantieliefde. Ik heb daar eerder in een topic over geschreven hoe dat allemaal ging.

 

- seks 

we hadden nog totaal geen ervaring, behalve dan dingen met onszelf doen en toen ineens, toen we 13 waren, werden we samen en tegelijkertijd (een jaar lang) misbruikt door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Daar moesten we ongeveer alles wat je kunt bedenken mee doen en ook met elkaar.

We hadden dus geen relatie met die jongens.

Pas later toen we bijna 15 waren kregen we een relatie en hadden we wel liefdevolle seks.

 

We zijn nu 17 en op zich gaat het de laatste tijd wel goed met ons. We zijn door gegaan met ons leven. Vergeten doe je het nooit, maar we hebben het wel een plekje kunnen geven.

Ik praat als ik het over misbruik heb nooit alleen over mezelf, want dat zou voelen alsof mijn twin niet ook misbruikt is geweest of dat het minder erg zou zijn. Daarom dus ons en we.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Zoenen- ik heb nog nooit getongzoend maar zonder tong 12

Mastruberen-  8/9 ofzo

relatie- toen ik 13 was 

seks- heb ik nog nooit gehad 

xx 

 Zoenen 6

- Relatie 6

- Masturberen 12

- Seks 15

 

Is dat raar? Loop ik achter?

 

Nee, is niet raar. Doe alles op je eigen tempo en met diegene waar je het mee wilt doen. Wat anderen er van vinden is niet zo belangrijk.

 

Ok, ik zal het ook even invullen:

 

- zoenen 

ik denk dat ik 12 was en het is misschien een beetje een apart verhaal. Mijn twin en ik vallen allebei op jongens en we waren nieuwsgierig hoe zoenen met tong was. Omdat we niet iemand hadden waar we het mee konden doen, hebben we het samen geprobeerd. Pas later hebben we met andere jongens gezoend. Soms omdat ze ons dwongen het te doen,  later gelukkig ook met jongens die we zelf leuk vonden

 

- masturberen

voor het eerst in groep 6 zonder sperma en groep 8 met sperma ons zelf masturberen. Met andere jongens vanaf ons 13e, onvrijwillig en later vrijwillig

 

- relatie 

vanaf ons 14e, paar maandjes voordat we 15 werden. Hij was zoals je dat noemt een eerste echte vakantieliefde. Ik heb daar eerder in een topic over geschreven hoe dat allemaal ging.

 

- seks 

we hadden nog totaal geen ervaring, behalve dan dingen met onszelf doen en toen ineens, toen we 13 waren, werden we samen en tegelijkertijd (een jaar lang) misbruikt door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Daar moesten we ongeveer alles wat je kunt bedenken mee doen en ook met elkaar.

We hadden dus geen relatie met die jongens.

Pas later toen we bijna 15 waren kregen we een relatie en hadden we wel liefdevolle seks.

 

We zijn nu 17 en op zich gaat het de laatste tijd wel goed met ons. We zijn door gegaan met ons leven. Vergeten doe je het nooit, maar we hebben het wel een plekje kunnen geven.

Ik praat als ik het over misbruik heb nooit alleen over mezelf, want dat zou voelen alsof mijn twin niet ook misbruikt is geweest of dat het minder erg zou zijn. Daarom dus ons en we.

 

Groetjes,

M&M's

Klinkt vreselijk, fijn dat het nu beter gaat

  • zoenen 14
  • mastuberen 12 denk ik
  • relatie 14
  • seks 14
Reputatie 1
Badge

zoenen:10 met meisje dat al borsten had

relatie:10 met zelfde meisje

masturberen:15

sex: 18 met lekkerste meisje ooit

Reageer