Beantwoord

19 jaar en echt veel drang naar sex

  • 10 March 2019
  • 6 reacties
  • 314 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Sinds ik 13 ben wou ik al sex en echt enorm graag.

Dit is meerder malen verpest door verhuizen terwijl ik net plannen had met mijn vriendin of dat het net uit ging nadat we het van plan waren etc.

Inmiddels ben ik 19 en heb ik het nog steeds niet gedaan en de drang is alleen maar groter geworden. Ik ben niet eens lelijk maar ik ontmoet nergens meisjes. Ik heb zelfs dingen zoals Tinder geprobeerd maar het wil echt niet lukken om iemand te vinden.

Ik ben inmiddels zwaar hulpeloos en wordt er gewoon depressief van....
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 March 2019, 20:09

Bekijk origineel

6 reacties

Het heeft geen zin om actief opzoek te gaan, liefde kom je tegen. Maar wat je wel kan doen is bijv met vrienden op zaterdag uitgaan en daar meisjes ontmoeten. Of misschien op het werk? Of school?
Hye, ik snap je volledig maar het is nooit de goede moment om op te geven! Je komt er wel en zoals veel mensen zeggen: het gebeurt altijd op het onverwachtse. Aangezien je zei dat je al een paar vriendinnetjes hebt gehad, ben je al aardig in de buurt. Ik zou wel niet "hopeloos" worden, soms kan de mens domme dingen doen als ze de hoop verliezen. Tinder is een leuke site, en je kan ook leuke meiden ontmoeten.

Hou je sterk!
Zon☀️
Het heeft geen zin om actief opzoek te gaan, liefde kom je tegen. Maar wat je wel kan doen is bijv met vrienden op zaterdag uitgaan en daar meisjes ontmoeten. Of misschien op het werk? Of school?
Op mijn werk zijn alleen maar mannen.
Vrienden heb ik niet ik ben 2 jaar geleden hier naar toe verhuist komt eigenlijk compleet van de andere kant van Nederland. En in mn eentje naar de kroeg .......
Verkeerde knop...

Tinder werkt niet ik krijg matches maar daarna negeren ze je allemaal of ik krijg soms geen matches een lange periode. Verder zou ik niet weten waar ik meisjes moet ontmoeten.
Je kan altijd met vrienden weggaan, ook op vakantie gaan met vrienden kan helpen. Heel veel afspreken en veel buiten komen. Een dagje naar de stad, of een weekendje op een camping. Je kan ook altijd een vakantieliefje nemen...
Veel naar buiten gaan is de boodschap!
Veel succes!!
Zon☀️

Reageer