Beantwoord
19 jaar en echt veel drang naar sex
Sinds ik 13 ben wou ik al sex en echt enorm graag.
Dit is meerder malen verpest door verhuizen terwijl ik net plannen had met mijn vriendin of dat het net uit ging nadat we het van plan waren etc.
Inmiddels ben ik 19 en heb ik het nog steeds niet gedaan en de drang is alleen maar groter geworden. Ik ben niet eens lelijk maar ik ontmoet nergens meisjes. Ik heb zelfs dingen zoals Tinder geprobeerd maar het wil echt niet lukken om iemand te vinden.
Ik ben inmiddels zwaar hulpeloos en wordt er gewoon depressief van....
Dit is meerder malen verpest door verhuizen terwijl ik net plannen had met mijn vriendin of dat het net uit ging nadat we het van plan waren etc.
Inmiddels ben ik 19 en heb ik het nog steeds niet gedaan en de drang is alleen maar groter geworden. Ik ben niet eens lelijk maar ik ontmoet nergens meisjes. Ik heb zelfs dingen zoals Tinder geprobeerd maar het wil echt niet lukken om iemand te vinden.
Ik ben inmiddels zwaar hulpeloos en wordt er gewoon depressief van....
Beste antwoord door Anonymous
Hye, ik snap je volledig maar het is nooit de goede moment om op te geven! Je komt er wel en zoals veel mensen zeggen: het gebeurt altijd op het onverwachtse. Aangezien je zei dat je al een paar vriendinnetjes hebt gehad, ben je al aardig in de buurt. Ik zou wel niet "hopeloos" worden, soms kan de mens domme dingen doen als ze de hoop verliezen. Tinder is een leuke site, en je kan ook leuke meiden ontmoeten.
Hou je sterk!
Zon☀️
Bekijk origineelHou je sterk!
Zon☀️
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.