Skip to main content

ewa hallo iedereen

ik ben een 15 jarige jongen en ik heb relatie met mijn vriendin zijs 14 wij willen seks enzo maar ik heb helemaal nog geen sperma dus mijn vraag is kan ik haar neuken zonder dat te hebben ofniet en heeft iemand tips voor me eerste keer??

wie tip geeft is soldaat

ewa @7ebib 

ik ben 17 en nog maagd. 

ik denk dat je het kan doen zonder condoom maar als je kan klaarkomen zonder sperma zou ik wel een paar keer aftrekken naast het neuken. want als je op een een moment dat toch klaar komt met sperma dan is het een ander verhaal. als je het niet zeker bent zorg dat je een condoom aan doet! 

ben ik een soldaat nu?

Ik zou wel gewoon een condoom gebruiken want in voorvocht kan sws een klein beetje zaad zitten en wie weet heb je net die keer ineens sperma en vader worden op je 15e is nie zo handig.

verder als tip gewoon rustig aan doen, niet te veel over stressen en blijf communiceren

Heyy,

Je kan prima seks hebben als je nog geen sperma hebt, maar gebruik wel altijd een condoom voor de zekerheid en veiligheid. 

Groetjess, ItsJustMe :)

@LN16 en @7ebib 

je kan voorvocht krijgen waarin je HEEL WEINIG OF GEEN ZAADCELLEN  hebt. als je een vriendin hebt en ze geeft geen maandstonden kan je gemakklijk haar neuken ZONDER CONDOOM! kijk nog eens naar mijn eerste reactie.

@7ebib  Hey jongen...je bent biologisch gezien nog niet klaar voor  geslachtsgemeenschap mijn mening. Geloof me maar een meisje verwacht een zaadlozing  bij een jongen . Dus wacht er liever mee .

Als je twijfelt gebruik dan gewoon een condoom

@jantje3.0 Dat iets zoals jij zegt kan betekend niet dat dat ook een garantie is. In voorvocht zit namelijk wel degelijk sperma en ook al is de kans dat je daar zwanger van wordt een stuk kleiner, de kans is er zeker wel.

Een condoom gebruiken is zo simpel en makkelijk en het kan heel veel gedoe voorkomen ook als iemand nog geen sperma heeft. Een condoom beschermt namelijk ook nog eens tegen andere dingen zoals soa's.

Dus gewoon een condoom gebruiken tijdens seks is echt aan te raden. Het is heel simpel om te doen en het is echt veel veiliger.

Groetjess, ItsJustMe :)

oke @ItsJustMe je hebt ook gelijk. maar je kan nog altijd neuken zonder condoom als je meisje nog een maandstonden heeft. ik denk niet op zo jonge leeftijd al soa ga hebben. en idd de  kans is klein. 

Gewoon een condoom gebruiken. Het kan zomaar zijn dat je bij de eerste keer ineens wel sperma hebt. Waarom zou je dat risico nemen?

In onze school hebben we hier wel geleerd dat in voorvocht spermacellen kunnen zitten en 1 is genoeg om een eicel te bevruchten

Reageer