Vraag

14 jaar eerste keer

  • 8 April 2020
  • 8 reacties
  • 361 Bekeken

Badge

Hey, ik ben  14 jaar. Ik zou al nu best de eerste keer willen en zit er al een tijdje over na te denken. Ik durf alleen niet de volgende stap te zetten, want ja ik ben best wel dik en zowat niemand vind me daarom leuk leuk als je snapt wat ik bedoeld. En ga nou niet zeggen van ohhh je bent mooi en iedereen op zijn eigen manier. Daar ben ik langzamerhand wel klaar mee. Maar goed zou iemand hierbij willen helpen? 


8 reacties

Heb je nog geen vriend/vriendin?

Badge

Nee, ik heb geen vriend en naar iemand toestappen in de buurt is ook geen oplossing. 

Dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet. Ik heb zelf al wel een langere tijd een vriendin en zij heeft nu gezegd dat ze klaar is voor de eerste keer zegmaar. Dus bij mij ist vanzelf gekomen. Dus denk dat je gewoon moet wachten. Er komt vanzelf wel iemand die jij leuk vindt en die jou dan ook leuk vindt. 

Ik zou best wel je willen helpen om een keertje seks te doen. Er zijn vast wel meer jongens die dat wel willen. 

Badge

Reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6

Hey!

vervelend dat je dit probleem hebt. ten eerste wil ik zeggen dat je insta aan onbekende jongens geven die seks met je willen, niet handig is. Ik zeg absoluut niet dat Ricky verkeerde intenties heeft, maar zulke dingen kunnen slecht aflopen. Dat je jezelf wat dikker vind, heeft iedereen wel eens. iedereen is onzeker en dat hoort er bij.  Als mensen je niet accepteren door je uiterlijk zijn ze je aandacht niet waard.  

Als je echt 100% zeker weet dat je seks wilt moet je over een paar dingen na denken. Wil je het echt of ben je alleen nieuwsgierig? wil je zoiets doen in een relatie of vind je een one night stand prima? wat als je zwanger wordt? 

Je bent nog best jong. Dat je aan seks denkt is best logisch, dat doet iedereen op die leeftijd. Toch zou ik hier echt nog goed over na denken voor dat je gaat afspreken met mensen. Er zijn nog zoveel dingen vóór seks. Ook voor jou is er een leuke jongen op de wereld, maar die heb je misschien nog niet gevonden. Met mensen afspreken die je via internet hebt ontmoet kan gevaarlijk zijn, dus pas asjeblieft op!

Ik wil je ook wel helpen

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Fijn dat jullie @Nieuwsgieriggg willen helpen. 
Hou er wel rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonsgegevens uit te wisselen. Zie hiervoor ook regel 7:

Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon is niet toegestaan. Ook het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

Reageer