13 jaar en wil seks


heey,

ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje…

ik ben 13 jaar (een meid) en ik ben best vaak geil alleen heb ik ook dus best vaak zin in seks

maar dan wel met iemand van 13/14/15 en hier in de buurt

ik hoor graag tips

groetjes <3

 


11 reacties

Ik heb niet echt tips voor je, maar je bent nog best wel jong en je kunt seks zeg maar niet echt afdwingen…

Het komt vanzelf wel, als je een leuke jongen of meisje tegen komt waar je super veel omgeeft. 

Als je het graag wilt op de manier waarop jij het zou willen krijg je misschien wel spijt daarna en dat is denk ik alleen maar vervelender.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik ben ook 13 en soms geil. Alhoewel seks sowieso is ingewikkeld. Je bent nog jong en (sowieso) onder 14 is seks verboden. Als de man/jongen ouder is dan wordt het al beschouwd als verkrachting maar lieve schat. Je bent nog jong en misschien is het beter om het nu nog te houden op masturbatie en als je iemand hebt zoenen. 

@TikTak 


hee ja snap ik. 

het is sowieso lastig nu met verkrachtingen enz de laatste tijd

oh ja als je gaat neuke voor geld word je al hoer en slet genoemd en sws wat je zegt

bedenkt😊

@anoniemmeisje2010 

hey! ja snap ik oh ik wist ni dat seks onder de 14 verboden was…

ja denk t ook heel erg bedankt lieverd<3

Reputatie 1
Badge

@anoniempjeee123456 Jup k heb t zelfde ik zoek ookal iemand, dan zit ik soms opmn kamer en word k geil en denk k echt van waser nu maar iemand bij mij😂

K wacht op een reactie

Groetjusss

Badge

Heyy 

@anoniempjeee123456 Jup k heb t zelfde ik zoek ookal iemand, dan zit ik soms opmn kamer en word k geil en denk k echt van waser nu maar iemand bij mij😂

K wacht op een reactie

Groetjusss

 

Ik ook

 

@anoniempjeee123456 Jup k heb t zelfde ik zoek ookal iemand, dan zit ik soms opmn kamer en word k geil en denk k echt van waser nu maar iemand bij mij😂

K wacht op een reactie

Groetjusss

jup, ik zoek ook iem ahahahah

ja da heb ik ook BAHAHHA

groetjess😘

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat iedereen dat wel heeft.....ik bn ook vaak geil en wil ook graag borsten tegen mn lijf voelen....en ja ik zoek ook 

Badge

Ik zou ook best seks willen 😂

Ik denk dat iedereen dat wel heeft.....ik bn ook vaak geil en wil ook graag borsten tegen mn lijf voelen....en ja ik zoek ook 

jaa en ik gwn tegen iem aan ligge s´avonds ofz

Ik zou ook best seks willen 😂

jup

Reageer