Vraag

13 en vibrator/dildo?

  • 16 March 2024
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Badge

Hallo,

toen ik dertien en een half was kocht ik mijn eerste vibrator. Het is de Satisfyer Love Triangle btw. Nu ben ik 14 en wil ik ook een dildo aanschaffen. Uit mijn IQ-test komt dat mijn brein ouder is dat mijn lichaam en volgens andere gedraag ik mij ook volwassen, maar is het raar dat ik op mijn 13e al heel erg met seks bezig was en er veel over wist/weet? Op het internet lees ik namelijk dat veel meisjes hier pas over na gaan denken rond hun 15e?

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik vond het echt cool dat je een vibrator hebt en ern dildo gaat kopen echt coollll

Ik ben 15 een jongen.. en ik wil mss ook wel een dildo maar is dat eig raar? Sry dat ik een beetje out of topic ga maar ik vind het ook kunnen want het gaat over sex toys 

Badge

Ik vond het echt cool dat je een vibrator hebt en ern dildo gaat kopen echt coollll

Ik ben 15 een jongen.. en ik wil mss ook wel een dildo maar is dat eig raar? Sry dat ik een beetje out of topic ga maar ik vind het ook kunnen want het gaat over sex toys 

Ik vind het helemaal niet raar! Juist stoer want de meeste mannen/jongens vinden het gay, maar de enigste manier waarop je hun prostaat (g-spot/sweet spot) is anaal. Het zal alleen maar bevredigend zijn!

Reputatie 6

Volgens mij  (vrij zeker) staat je IQ hier los van. En dat je ermee bezig bent is zeer normaal. Ieder heeft zn eigen ontwikkeling hierin (geldt ook voor de puberteitse ontwikkeling).

En je bent waarschijnlijk benieuwd hoe & wat. Dus wil je dat proberen, dat is toch normaal?

Edit (Ik bedoel btw dat je IQ niet per se gerelateerd aan je seksuele ontwikkeling is. Kwam ff in me op, dus edit ik de comment even)

VragenVragen

Reputatie 3
Badge +2

Ik vond het echt cool dat je een vibrator hebt en ern dildo gaat kopen echt coollll

Ik ben 15 een jongen.. en ik wil mss ook wel een dildo maar is dat eig raar? Sry dat ik een beetje out of topic ga maar ik vind het ook kunnen want het gaat over sex toys 

Ik vind het helemaal niet raar! Juist stoer want de meeste mannen/jongens vinden het gay, maar de enigste manier waarop je hun prostaat (g-spot/sweet spot) is anaal. Het zal alleen maar bevredigend zijn!

Welke dildo zou ik hier voor moeten kopen?

Ik heb echt geen idee.…

En ik vind het echt leuk dat je me steunt hier in 

Schrijf hier je reactie

Reageer