Vraag

13.7cm penis 15jaar jongen

  • 13 February 2024
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

Badge

Hoi ik ben nu 15jaar en over 4 maanden 16jaar. Ik wil graag een grote piemel. Ik vroeg me af of dat 13.7cm groot is voor m’n leeftijd. Zo ja, hoe word die groter? Zo niet, hoe kan ik het stimuleren om groter te worden? Groetjes van mij !


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hij groeit op zn eigen tempo toen ik 15 was hij 18cm je kan er niks aan doen maar zelf denk jk dat veel aftrekken hem misschien een centimeter kan laten groeien misschien dus doe dat zeker en anders zegt het internet dat het niet kan maar 15.5 is Nederlands gemiddelde en hij groeit door tot je 18e ongeveer dus komt wel goed

Reputatie 6
Badge +4

Hey brandon_14,

 

zoals bramienator al zegt groeit ie op z’n eigen tempo, nee, 13,7 is niet perse groot, maar omdat je pas 15 bent maakt dat niet uit en groeit ie nog door.

 

sommige meiden vinden rond de 14 cm juist fijner, omdat langer dan dat meestal pijn doet en niet fijn aanvoelt met de seks

 

wat vooral meetelt is de breedte van je piemel, daaruit haalt een meisje vaak meer plezier dan een dunne ;)

 

groetjess

Reputatie 7
Badge +7

Hij groeit niet door 'veel aftrekken', het is natuurlijk.
De gemiddelde lengte van een penis voor een 15 jarige (stijf) is tussen de 11 en 15cm, je zit er dus precies tussen!

Hoi.

 

Hij kan meer groeien door je hormonen in een goed balans te hebben, je kan deze laten testen door je bloed bij een dokter denk ik. Om meer testosteron (mannelijk hormoon) te krijgen moet je minder plastic gebruiken en/of consumeren, meer vitamine D krijgen maar ook alle andere vitaminen en mineralen. Ook veel eiwit/proteïne eten helpt. Minder soja en melk eten helpt ook (behalve rauwe melk)

Later zal je me bedanken voor dit advies 😉 

 

Groetjes

Badge

een volwassen man heeft een piemel van gemiddeld 14cm, dus daar zit je met je 15 jaar dicht tegen, dus beter kan niet denk ik. natuurlijk zijn er ook jongens mannen die 15/16/17/18/19 of 20 cm hebben, maarja daar ben je niet veel mee… 13.7 is een mooie piemel lijkt me. groot is lelijk dus wees blij

Reageer