Skip to main content
Vraag

12 jarige leeftijd rukken

• November 24, 2025
  • 7 reacties
  • 591 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hooooiiiiii,

Ik ben 12 en wordt in februari 13. Is het normaal dat ik nu elke dag minstens 5x aftrek. Ik doe het vaak s ochtends en dan gwn op school iets van 2x en dan 's avonds 2x maar vaak ga ik dan door tot ik slaap dus eig echt heel veel keren. Ik spuit ook al wel alleen dat wil ik harder doen dus hoe? En hebben jullie ideeΓ«n voor speeltjes zelf maken ofzo? Ik ruk al vanaf m'n midden 11e ofzo. Laat maar ff weten.

Β 

Joejoe ​@LekkerisfijnΒ 

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 24, 2025

Hey, de leeftijd is niks mis mee. Sommigen doen het al op hun 10e. Maar 5Γ— per dag is echt veel. Ik zou het afbouwen. 1 of 2 keer per dag lijkt me normaler en gezonder.

Β 

Liefs Yusa 😘

• November 24, 2025

leeftijd is normaal, maar 5 keer is echt teveel, en als je harder wil spuiten moet je ook minder aftrekken, je moet je lichaam (en vooral je ballen) de tijd geven om sperma aan te maken. Het beste is 1 tot 2 keer per dag, doe ik ook.

• November 25, 2025

​@LekkerisfijnΒ  leeftijd is normaal maar 5x per dag is veel vaak ja. Als je harder en/of meer wil spuiten kun je beter na de laatste keer een paar dagen wachten.. Ik heb hier al eens iets geschreven over een speeltje maken maar weet niet meer waar die staat, moet je even via de zoekbalk kijken

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 25, 2025

​@AubienΒ ja ik heb even gezocht, ik weet denk ik welke je bedoelt. In dit topic staat het Volgens mij 😁

Β 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/creatief-masturberen-en-speeltje-98298

Β 

Liefs Yusa 😘

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 25, 2025

Rukken is normaal op jou leeftijd alleen is 5 keer wel veel. 1 of 2 keer per dag is beter denk ik. Als je minder vaak rukt kun je ook harder klaarkomen. Speeltjes weet ik niks van, die gebruik ik niet.

• November 25, 2025

​@AubienΒ ja ik heb even gezocht, ik weet denk ik welke je bedoelt. In dit topic staat het Volgens mij 😁

Β 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/creatief-masturberen-en-speeltje-98298

Β 

Liefs Yusa 😘

​@YusaΒ  ja dat is hetπŸ‘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 26, 2025

Bedankt allemaal!