Skip to main content
Vraag

creatief masturberen en speeltje

• July 18, 2025
  • 10 reacties
  • 1255 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik ben 13 en een jongen en begin alleen aftrekken een beetje saai te vinden heeft iemand tips om creatief aftetreken 

als je ook weet hoe je makkelijk spleetjes maak vertel dat dan alsjeblieft gedetineerd

alvast bedankt😁

10 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 19, 2025

Hey! Deze vraag komt vaker langs 😉 en dan is dit topic erg geschikt als antwoord: 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/21-tips-om-masturberen-lekkerder-te-maken-voor-jongens-12529?tid=12529&fid=32

Have fun! Liefs, Tover xxx

• July 19, 2025

@anoniem123456789  ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen.

Wat je nodig hebt:

Pringles chips bus

“gele” schuursponsjes 

Latex handschoen (die gele) of gewone     doorzichtige

Goede elastieken liefst die platte brede

En iets dat goed glijd vaseline of olijfolie ofzo

Zo maak je het:

De inhoud van de Pringles bus opeten of weggooien, prik een gaatje aan de onderkant van de bus (beetje in het midden). Doe de schuursponsjes in de bus helemaal rondom met de zachte kant in het midden van de bus. Zodat er een holling in het midden van de bus komt en dat vanaf de bodem tot bovenkant van de bus opvullen. Pak de latex handschoen en stop die met de vingers naar beneden in de holling van de schuursponsjes. Het polsgedeelte van de latex handschoen over de rand van de pringlesbus vouwen en vast maken met de elastiek. Pak wat vaseline ofzo en smeer je stijve piemel ermee in en stop je stijve in de bus.

TIP: klem de bus ergens voorzichtig maar stevig tussen (het blijft karton en kan dus niet tegen water) zodat je je handen vrij hebt. Suc6 en ik lees het graag of het je gelukt is 

Forum|alt.badge.img

dankje wel ​@Aubien  ga het zeker uitproberen

Forum|alt.badge.img

@Tover01 dankje voor de tip

• July 20, 2025

Onnodige quote verwijderd 

@anoniem123456789  graag gedaan als ik nog iets weet laat ik het je weten. En als je nog wat wil weten lees ik het graag 👍

• July 28, 2025

@anoniem123456789 

en…. heb je al wat geprobeerd?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 10, 2025

@Aubien  sorry dat ik nu pas reactie geef maar heb de pringels bus probeerd en ben zo lekker klaar gekomen

• October 11, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@anoniem123456789  graag gedaan het is dus gelukt 👍 heb je de bus ook ergens tussen geklemd? En in welke ‘standjes’ heb je het gedaan?

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • October 11, 2025

Je moet eens met een warm nat washandje proberen het helpt goed tegen de pijn en word dan ook sneller stijver jou piemel 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 11, 2025

@Aubien ik heb hem met wat ductape aan het bureau vast geplakt en dat werkte mooi