12 jaar en wil seksen?!

  • 20 January 2016
  • 16 reacties
  • 2727 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hejj,
Ik ben 12 jaar en vroeg me af hoe het is om seks te hebben?
Xxx mij

16 reacties

Nou ik ben 13 en wil het ook wel weten, niet van andere mensen maar zelf doen zegmaar maar ik weet dat het in het begin pijn doet en daarna heeeel lekker wordt
Heyy,
Ik ken jullie gevoel. Je wilt dolgraag weten hoe het voelt en wat het allemaal met je doet. Dit zijn alleen maar hormonen.. Ik heb het ook een tijdje gehad en daarna is dat weggeëbd. Wacht vooral met je eerste keer tot je een echt leuk vriendje hebt waarbij je denkt dat hij de ware is. Dat is het waard, geloof me...!!
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen!
xx me
Stel je er vooral niet te veel bij voor, op deze manier kan het alleen maar tegenvallen. Het is leuk maar seks is niet het belangrijkste
Hejj,
Ik ben 12 jaar en vroeg me af hoe het is om seks te hebben?
Xxx mij


ik zou ook wel seks willen
Ik zou het ook heel graag willen weten maar ik vind mezelf nu nog te jonge ervoor
Hejj,
Ik ben 12 jaar en vroeg me af hoe het is om seks te hebben?
Xxx mij

Ik ben een jongen van twaalf en vroeg ook af hou dat voelt.
kben 13 en ik ook
Hou ik snap jullie gevoel il heb het ook gehad dat is gwn omdat jullie in de pubertijd zitten en ps het is zalig
Ik ben 14 en ik heb ook de dwang om seks te hebben maar ik heb al 2x de kans gekregen en ze nog steeds niet gepakt.
Achteraf ben ik hier ook wel blij mee omdat de meid in de kamer in mijn klas zit en niet populair is en sletterig.

Ik ben 12 jaar en wil ook sex en ben erg aardig 

Badge

D

 

J13 :geil 🥵😏

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, 

Willen jullie er op letten dan het niet is toegestaan om contactgegevens uit te wisselen op het forum?

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Sex is gwn zaalig als jij gebeft wordt door iemand en Feline hoe oud was jij begonnen met masturberen  xxxjes

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Willen jullie er op letten dan het niet is toegestaan om contactgegevens uit te wisselen op het forum?

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Heyy Feline hoe oud ben jij ? xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Badge +1

Hoi, 

Het gesprek gaat offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? In dit topic staat de vraag van Dutchgirllx centraal. De medewerkers van de Kindertelefoon zijn hier niet om persoonlijke dingen over zichzelf te vertellen. 

Groetjes, Manuela van de Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 12 jaar en wil ook sex en ben erg aardig 

Ik ben ook 12 en wil zo graag sekse in bed

Reageer