Vraag

12 jaar en verliefd op hetzelfde geslacht?

  • 7 August 2023
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben een meisje en ik ben net 12 geworden. Ik denk al voor iets minder dan een jaar dat ik bi ben. Maar ben ik niet te jong om te weten op wie ik val? 

 

Ik ben verliefd op mijn beste vriendin, ze is ook de eerste waar ik ooit echt verliefd op ben geweest en zij is ook op mij dus we zijn nu partners, maar we twijfelen nog steeds of het niet raar is om verkering te hebben met hetzelfde geslacht op 12 jarige leeftijd. 

 

Groetjes Anoniem <3

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

nee hoor want je hoeft je geaardheid niet perse vast te stellen je kan natuurlijk wel uit de kast komen als bi of lesbie maar dat kan je altijd nog veranderen en als jij en je vriendin het allebei leuk vinden dan zijn jullie toch gewoon samen? ik bedoel liefde kent geen leeftijd! 

 

 

ik wens je verder nog veel plezier voor jou en je vriendin ik hoop ook dat ik een beetje andwoord heb kunnen geven op je vraag groetjes Tinker.fan

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Ikblijfanoniemaub, dat is zeker niet raar hoor, iedereen is anders en iedereen heeft andere interesses, en je bent niet te jong om dat te weten hoor. Ik ben zelf een jongen van 13 en ben hetero, maar dat maakt helemaal niks uit!

Groetjes, @Monkeyboy69

Reageer