Skip to main content
Vraag

ZO BOOS OP MEZELF

Hoi, ik heb vandaag wiskunde examen gehad en ik heb SUPER VEEL MAAR ECHT SUPER VEEL geleerd gisteren heb ik super veel oefeningen gemaakt een de dagen daarvoor ook, eerst was er theorie, die ging wel goed maar dan waren het oefeningen. Die oefeningen waren zo raar we hadden die vorig trimester geleerd en nu vraagt die dat. Ik wist nog een beetje hoe het moest maar ik ben dan natuurlijk zo dom om het niet de doen. Ik snap gwn niet waarom ik het niet deed. Dan was er meetkunde dat was ook raar maar dat ging een beetje beter. Maar waarom studeer ik dan zoveel om dan zo een slecht examen te maken. Denk nu niet dat ik zo een dom kind ben. vorig exammen van wiskunde had ik 89. Maar ik ben gwn ZO BOOS op mezelf!!!!!!!  Tips om minder boos te worden op mezelf???

Groetjes

3 reacties

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 24 maart 2025

Iedereen kan een keer een slecht cijfer halen op een toets of examen. Probeer er niet teveel over in te zitten. Het is gebeurd, daar kan je nu niks meer aan veranderen, dus focus je op de toekomst. Kun je nog herkansen bijvoorbeeld?

just a chill guy 15
Forum|alt.badge.img

Heyy lieverd,

Wees niet al te hard voor jezelf. 
Soms met examen en toetsen krijg je het, ook al heb je super veel geleerd, gaat de toets heel kut. En dat is echt niet erg hoor. 
Soms in leven mag het ook wel een beetje misgaan. Laat die mislukkingen er ook maar zijn. 
Dus, begrijp dat het niet altijd zo soepel en als verwacht gaat. Het is totaal begrijpelijk dat je het jammer vindt nadat je zo goed had geleerd. 

Focus misschien op iets, wat je wel leuk vindt om te doen bijvoorbeeld even rust nemen. 

Veel succes met de rest van je examen! 

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy,

Zo te horen heb je gewoon flink je best gedaan hoor! 

Ik denk dat je gewoon een goed cijfer krijgt, aangezien de manier waarop je leert. Als je het hoofdonderwerp echt onder de knie had, ga je sowieso een goed cijfer halen. Zo niet, dan kan dat gebeuren. Een keertje een onvoldoende mag ook wel!

Zoals ​@tim16 en ​@just a chill guy 15 al zeggen, iedereen heeft wel een keertje dat een toets niet goed is gegaan, ondanks dat je keihard hebt gewerkt. 

Laten we de resultaten afwachten. Ik denk dat je wel gewoon een goed cijfer hebt!

Groetjessss

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen