Zit met alleen maar meisjes in mijn klas

  • 7 September 2020
  • 10 reacties
  • 437 Bekeken

Badge +2

Hoi! 

Ik ben sinds 2 weken begonnen met een opleiding bij ROC (locatie zeg ik niet, vanwege de forumregels) maar het rare is is dat ik met ALLEEN maar meisjes in de klas zit.

Wat vinden jullie daar eigenlijk van?

Ik had eigenlijk gedacht dat er ook wat meer jongens bij mij in de klas zaten maar dat had ik mooi fout!

Maar voor de rest is mijn klas wel chill hoor. Er zitten wat onzekere meiden in (ik ben de enige onzekere jongen) maar ik denk wel dat we het leuk gaan hebben hoor!

Hoe is de klassenindeling bij jullie? Meer jongens of meer meisjes? Of evenveel?

Laat het me maar weten! Ben benieuwd naar jullie klassenindelingen op school!

Liefs,

Anoniempje5006 aka Daniël


10 reacties

Hey Daniël, afhankelijk van de opleiding kan het natuurlijk heel logisch zijn dat je de enige jongen bent in je klas. Ik weet niet hoe de andere klassen zijn ingedeeld maar als er een hoop meer jongens zouden zijn, zouden er ook vast een paar in jouw klas zijn ingedeeld. Daar ga ik dus niet van uit.

In mijn klas is de verdeling denk ik 50/50, in het algemeen is de opleiding schat ik zo in 60/40 voor jongens. 

Hallo Anoniempje5006 :)

Bij mij in de klas 10 jongens (inclusief ik) en 1 meisje.

-TheMightySlayer <3

Heyy

Mijn klas is 14 jongens en 10 meiden.

Groetjs

Hey,

 

Zoals Angovis al zei, licht het ook aan je opleiding. 

Hoe de klassen indeling bij ons is , nou ik denk dat het ongeveer gelijk op gaat, misschien dat de meiden wel met 3 meer zijn ,maar dat is het enige.

Ik weet niet precies hoeveel jongens en meiden er zijn ,maar we zitten met iets van 29 leerlingen ofzo. Misschien iets van 13 jongens en 16 meiden ofzo. Maar ik weet het niet precies,  ja dat is raar ja, maar ik ga ook niet alles tellen, vorig jaar zaten er bij mij 8jongens inclusief ik en de rest was meiden,maar dit jaar gaat het soort van even op.

 

Groetjes Gebruiker c 

Bij mijn opleiding zitten ongeveer 20 mannen en 1 vrouw.

in mijn klas meer jongens dan meisjes :slight_smile:

Heyo 

Onze klas is verdeeld in 2 klassen en daarvan weer door 4 gedeeld. In ons groepje zit maar 1 meisje, en in de andere groepjes is het 50/50.

In de andere helft van de klas is het juist weer andersom. Daar is er maar 1 jongen en voor de rest alleen meisjes.  

Waarom ze dat zo gedaan hebben weet ik ook niet, maar wij vinden het niet erg.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 3
Badge +4

 

Hoi Anoniempje5006

 

Ik zit in een klas met 16 kinderen en het is precies 50%-50%

Badge

19 jongens en 2 meisjes maar is best vervelend sommige mensen bij ons in klas zijn druk trouwens ben een jonge en dat is gwn niet fijn als je lessen volgt 

In de 2e zat ik in een klas met 12 meiden en 1 jongen. In de 3e 12 meiden en 2 jongens. Dit waren de twee meest helse jaren van alle jaren die ik op school zit. Ik zit nu in de 4e en het is wel gelijk verdeeld nu. Ik vind een verdeling tussen jongens en meisjes wel belangrijk, omdat je toch veel leert van elkaar,

Reageer