Vraag

zielig maar ook een leugenaar

  • 5 July 2022
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Badge

Hoi!

Er is een meisje op school die al 1 jaar een vriendin met me is, maar de laatste tijd doet ze zich zelf pijn. Ik ben er ook achter gekomen wat ze allemaal zegt over mij achter mijn rug om. Ik weet nu niet of ik haar moet helpen

*disclamer dit word wss een lang verhaal*
laten we haar m noemen. Een paar maanden geleden snapte ze mij wat ze zij was “jij bent nog de enigste die ik kan vertrouwen”  ik, “is er iets?” M, “ het is een groot geheim maar ik snijd mezelf” ik, “wat?! Waarom?” M, “ ik doe gwm alles verkeerd en ik ben lelijk, niemand houd van me, en ik ben nergens goed in” ik was geschrokken toen ze dat zei

de volgende dagen zei ze wat ze allemaal had gedaan ik vond het best lastig omdat ik wist wat ze deed en ik mog het tegen niemand zeggen of hulp halen terwijl ik me stil hield ging ze gwn door.

een maand later gingen we op korfbal kamp het was best leuk en iedereen had het naar z’n zin op een dag na dan M begon te huilen en kwam maar niet uit haar bed ik wist gelijk waar ze mee zat. Natuurlijk wauw iedereen haar troosten en zij zei maar niks. Sommige meisjes in mijn team kunnen best kattig zijn en werden gelijk boos omdat ze niks wauw vertellen toen zei ze het.

nu gaat het al wat beter met haar maar krijg ik steeds meer ding te horen over haar wat ze allemaal over me zegt bijvoorbeeld dat ik geheimen door vertel over mijn bffs F, E en G. Ik wist niet hoe ik moest reageren en voelen en negerde haar voor een week.

na die week gingen we op school reisje naar de Efteling zij wauw graag met mij lopen en ik vond dat goed ik dacht “het was vast een fout en ze heeft er vast spijt van” een keer gingen we in een wat rustigere acttractie en zat ik naast haar na die attractie kwamen we andere meisjes tegen van mijn klas en M wauw met hun in een achtbaan ik vond het goed want ik ben niet echt een achtbaan mens dus ik bleef achter met E en F na een tijdje kwam ik weer die meiden tegen en vroegen of ik gevingerd had in die ene actracttie waar ik naast M zat ik zei “Waar hebben jullie het over?” Meiden, “M zei dat” ik, “Dat is niet eens waar” Meiden, “Dachten wij ook al die M is echt niet te vertrouwen je moet echt niet met haar vrienden zijn” en ze liepen weg

ik kan zo nog wel lang door gaan met de leugens die ze over mij verteld en als ik vraag wrm zei je dat? Zegt ze “ het is maar een grapje” nou leuk grapje zeg

en denk ook niet dat ze zich snijd want ze heeft nooit littekens gehad

ik weet nu niet wat ik moet doen en of ik haar moet vertrouwen en helpen

groetjes Sarah

 

 


1 reactie

Badge

Hoi, ik denk dat je een keer goed met haar moet praten en dan vraagt waarom ze dit doet.

Als je dan na het gesprek denkt dat ze liegt zou ik haar met rust laten.

ik denk namelijk dat het voor jou niet fijn is om hier  de hele tijd mee bezig te zijn:)

Reageer