Vraag

word steeds ruzie en mentoren geloven me niet

  • 14 April 2022
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Paar dagen geleden heb ik een al wat gezegd over me tafelgroepje en dat het echt niet lekker gaat nou heb ik weer een groeps opdracht van Engels gekregen en het gaat sowieso weer het zelfde worden denk ik want het is nog steeds niet goed gemaakt eigenlijk is het door twee dingen niet goed door me tafelgroepje zelf en door me mentoren omdat me mentoren mij niet geloven en hun wel nu willen ze een gesprek met me oma en vader over me cijfers en me gedrag ik vind het wel raar dat ze over me gedrag willen praten want ik doe niks fouts gedaan heeft iemand tips en kan iemand mij alsjeblieft een reden geven waarom me mentoren me niet geloven 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! Wat ik hieruit opmaak is dat je in een vervelende situatie zit. Voor wat betreft het gesprek: Blijf kalm. Als jij je wat rustiger/volwassener opstelt, zullen ze zien dat jij dit echt vervelend vindt en wil dat er wat aan gedaan wil worden. Kom met een mogelijke oplossing en vraag ook of dit mogelijk is.

Succes,

HIOTW!

Reputatie 7
Badge +19

Ik denk dat je dan maar jou verhaal aan je (groot) ouders moet vertellen ze geloven je vast en zeker.

Wilhelmavemela.

Reageer