Wisselen van klas

  • 16 December 2021
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi, ik ga waarschijnlijk binnenkort van klas wisselen. Dat komt doordat iemand uit mijn klas mij eerst begon te claimen en mij nu echt begint te stalken. Ik weet al precies naar welke klas ik wil, alleen het probleem is dat die klas eigenlijk te groot is om er nog bij te kunnen. Maar daar zitten wel mijn goede vrienden. Niet in de andere klassen. In die klas ben ik ook heel gelukkig. Hebben jullie misschien tips zodat ik toch naar die klas kan? En hebben jullie hier ook ervaring mee? 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi! Om er even op terug te komen; er is heel veel veranderd. Ik mag definitief van klas wisselen, over anderhalve week. Helaas niet in de klas van mijn vrienden, maar ik denk dat ik het in die andere klas ook wel goed zou kunnen vinden met anderen :) Maar in de pauze blijf ik wel bij mijn vrienden zitten. Maar nu komen er natuurlijk de hele tijd vragen; waarom ga je van klas wisselen? En hoewel ze echt stalkt, wil ik dat niet tegen iedereen vertellen. Alleen mijn vrienden weten het hele verhaal, voor de rest alleen mijn ouders, mentor en de leerjaarcoördinator. Weet iemand misschien iets heel algemeens wat ik tegen iedereen kan zeggen waarom ik van klas ga wisselen/ben gewisseld? Alvast super bedankt! :D

Reputatie 2
Badge

Hey!

Ik zou zo snel niet weten wat je kan antwoorden, maar als je huidige klas groter is dan je nieuwe klas, kan je zeggen dat je nieuwe klas rustiger voor je is. 

Wat je ook kan doen is zeggen dat het aan een van je docenten ligt, en dat je nieuwe klas die docent niet heeft. Dit is alleen wel wat vager en niet helemaal eerlijk naar de desbetreffende docent toe. 

 

in ieder geval heel veel plezier in je nieuwe klas!

Reputatie 2
Badge

Hi! Ineens een grote verandering: Van de leerjaarcoördinator mag ik TOCH naar de klas waar mijn vrienden inzitten! Echt je weet niet half HOE blij ik ben! Maar nu nog steeds de vraag: HOE ga ik dit aan iedereen uitleggen? 

 

Reputatie 2
Badge

Hey!

Ik zou zo snel niet weten wat je kan antwoorden, maar als je huidige klas groter is dan je nieuwe klas, kan je zeggen dat je nieuwe klas rustiger voor je is. 

Wat je ook kan doen is zeggen dat het aan een van je docenten ligt, en dat je nieuwe klas die docent niet heeft. Dit is alleen wel wat vager en niet helemaal eerlijk naar de desbetreffende docent toe. 

 

in ieder geval heel veel plezier in je nieuwe klas!

Thanks voor je advies! Mijn klas is alleen het kleinst, en de klas waar ik nu heen ga is het grootst, dus dat werkt niet, maar anders was dat idd wel een goede geweest! :D Docent lijkt me ook niet zo’n goed idee, aangezien ik ook op een vrij kleine school zit, kent iedereen iedereen, en straks krijgen anderen nog een afkeer van de onschuldige docent, dus dat ga ik niet doen. Ik heb het er nog wel over met mijn mentor en leerjaarcoördinator. Maar eerst de proefwerkweek, en dan direct in mn nieuwe klas. Maar super bedankt voor alle tips en adviezen en hulp. :) Heel veel succes nog met alles, en onthoud: het komt altijd goed! :D

Superfijn voor je dat je toch naar die andere klas kon!😀

Misschien kan je gewoon iets zeggen van dat dat beter voor je is??? 

Sorry weet ook niks anders😅

Veel plezier in je nieuwe klas alvast!

Reageer