wiskunde probleem kan iemand mij helpen

  • 26 February 2020
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ik ben Luca en heb een wiskunde probleem ik heb heel veel reken achterstanden en ik wil er vanaf ik heb hier echt een hekel aan en wil dat het stopt ik haat wiskunde en ik heb wel heel vaak in de week wiskunde ik zou graag wat tips en tricks willen weten hoe je beter kunt worden in wiskunde maar je moet wel beseffen dat  je praat met iemand met een pest verleden en ik heb heel veelReken achterstanden opgelopen omdat ik dus gepest werd het was echt verschrikkelijk en ik wil graag beter worden maar ik heb zo’n hekel aan wiskunde het lukt gewoon niet ik volg  ook al speciale training/maar ik denk niet dat help wat kan ik doen ik heb de basis van groep 3 4 5 6 en 7 en groep acht ben ik pas weer begonnen het is echt verschrikkelijk met mij en ik wil graag echt dat iemand mij helpen ik heb mijn wiskunde boek gaat over moderne wiskunde maar zo heet dat boek zeg maar moderne boek b kgt 12e editie 


1 reactie

Hey Luca

 

Als je moeite hebt met wiskunde, stel ik voor dat je op bijles gaat. Een tutor zou samen met jou de basisbegrippen van rekenen kunnen overlopen, zodat je hier betere grip op krijgt. Bijles zou je kunnen krijgen van een leraar, maar ook van een medeleerling. 

 

Wat ik handig vind, is een formuleblad. Da’s een hulpmiddel bij het studeren, waarop je de hoofdregels en formules noteert. Op die manier heb je de formules en belangrijke definities op één plek bij elkaar, en kan je er snel op terugvallen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer