wiskunde D

  • 22 May 2022
  • 0 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Hoi hoi,

Ik zit in 4vwo en heb voor volgend schooljaar een profiel moeten kiezen. Ik kwam toen op internet veel tegen over wiskunde D, ik heb hier toen op school informatie over gevraagd (ik ben namelijk een enorme wiskunde fan) en heb een gesprek gehad met 6vwo leerlingen die dit vak hebben gevolgd. Het blijkt dat ze bij mij op school geen echte wiskunde D lessen geven, maar je hier wel volk kunt kiezen. Je moet dan een zelfstudie volgen en het is dan een extra vak (dus ik heb dadelijk een vak meer dan mensen die het niet hebben gekozen). Ik heb het nu dus gekozen maar ik ben de enige van mijn leerjaar. En mijn wiskunde docent van viering jaar heeft mij Aangesproken in de pauze dat ze het leuk vond dat ik het ging kiezen en dat ze het zonde vind als ik het niet zou kiezen etc. Maar ze zij ook dat het wel moeilijk zou worden aangezien ik de enige ben en dus geen  klasgenoot heb oom me samen te werken of iets dergelijks. Wel heb ik dan waarschijnlijk die zelfde docent als begeleider die mij dan een beetje kan helpen.

 

Mijn vraag is,

Zijn er mensen die dit vak hebben gekozen?

Zo ja wat vond/vind je ervan?

En denk je dat het moeilijk word om dit alleen te doen?

 

Groetjes,

ik_ben_ik


0 reacties

Geen reactie

Reageer