Vraag

Wiskunde cijfers

  • 13 November 2020
  • 13 reacties
  • 232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik heb zojuist dus mijn wiskunde cijfer gekregen, een 7,4 en kijk.. het is niet laag maar ik haal normaal meestal wel een 8/9 zoals vorige keer had ik een 9,4 en nu sta ik dus een 8,2 gemiddeld voor wiskunde.
Maar wat staan jullie voor wiskunde nu? Zijn jullie er slecht in of kunnen snappen jullie het wel?


13 reacties

Badge

Bij mij gaat wiskunde erg slecht😅. Mijn laatste cijfer was een 5,5. Ik was al blij dat ik een voldoende had gehaald😂. Ik sta nu een 5 gemiddeld dus ik zou zelf natuurlijk super blij zijn met een 7,4😉☺️

Ik zit nu in het eerste jaar van het HBO en ik maakte me ook altijd heel erg druk om cijfers. Tuurlijk wil je het beste resultaat halen, maar het boeit anderen echt niet. Iedereen vraagt elkaar wel naar het cijfer maar aan het einde van de dag weet niemand dat meer. De druk van school levert veel te veel stress op, probeer blij te zijn met het cijfer dat je hebt. En bedenk je dat je met een 5,5 ook je examens haalt. 

Badge +1

gwn volgende keer beter ik had ook eerst 9.2 en toen ineens een 6.8 dus gwn wat meer leren en dan komt het wel goed

 

Badge

Ik had ook vorig jaar een gemiddelde boven de acht. Ik haalde toen een 6,7 vanwege een moeilijker hoofdstuk. Daarna haalde ik weer een 8. 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Nice, ik heb binnenkort weer en Wiskunde toets. Ik hoop dat ik ff een 8 of hoger haal om mijn gemiddelde een 8 of hoger te houden.

Reputatie 1
Badge +2

Wees blij, ik sta een 3 voor wiskunde okey

Reputatie 2
Badge +2

Ik sta een 5,9. 

Maar mijn laatste punt is een 7.1

Reputatie 3
Badge +2

Kom ik aan met mijn 1.9...

Badge +4

ik een 1 had het hoofdstuk van een fout boek geleerd

Dat had ik een keer bij Economie, toen ging ik van een 7,5 gemiddeld naar 4,9. Dat kwam omdat ik ook het verkeerde hoofdstuk had geleerd en toen kreeg ik een 2,3 (Nog niet eens het laagst wat ik raar vond maarja).

Ik sta voor wiskunde een 8,8 omdat ik een keer een 6,9 heb gehaald (daar baalde ik egt van😕) anders stond ik nu ongeveer een 9,5 😂

Badge +1

bij mij gaat wiskunde wel goed mijn laagste punt voor wiskunde is een 7 en mijn hoogste is een 9,6. meestal haal een wel een 8,5 of hoger. maar het ligt ook wel een beetje aan welke stof het is

Reputatie 5
Badge +5

hoi, ik vind wiskunde erg makkelijk… net zoals je al zegt haal ik ook vaak 8/9… een 7,4 is rot want dat is helaas net niet een 8.

Reageer