Vraag

wie weet leuk werk in de muziek :)

  • 18 August 2020
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Badge +1

Heyyy allemaal,
Ik moet voor school bedenken wat ik later wil worden! Dit is mijn laatste jaartje en ik moet dus volgend jaar een school gericht op mijn keuze doen. Ik heb gekozen voor sport en dierwelzijn. Ik kon hellaas niks met muziek kiezen vandaar mijn keuze! Nu kimt de vraag wat ik wil worden… Ik wil dus graag iets met muziek, ik speel meerdere instrumenten en zing ook graag! Maar om hier nou mijn beroep van te maken… Weten jullie misschien leuk werk dat te maken heeft met muziek? Dankjeeee


4 reacties

Conservatorium?

Badge +1

Conservatorium?

Dankjewel voor je reactiee😌 dit lijkt me idd wel erg leuk! Tyy

Je kunt het conservatoriun doen lijkt me zelf erg leuk! Je kunt daarna alle richtingen op! Basisonderwijs muziek leraar, middelbaar onderwijs muziekdocent, je kunt muziek les geven aan mensen met een geestelijke handicap. Je kan producer worden. Je kan piano leraar ofzo oets worden, zangdocent zoiets. Je kunt in cafetjes optreden. ( maar of je daar helemaal van gaat kunnen rondkomen...) kortom mega veel mogelijk heden!!

Xx

Je kan gewoon een muzikant worden, alleen of in een band, en muziek uitbrengen. Je kan  ook helemaal zelf muziek op spotify zetten. Doe ik ook, ik ben namelijk music producer. Als je zelf muziek componeerd, moet je dat opnemen, en via een distributor, DistroKid, op spotify zetten. Je kan er echt geld me verdienen. Een halve cent per play

Reageer