Vraag

Welke kleding bij profielwerkstukpresentatie?

  • 4 January 2023
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Volgende week dinsdag heb ik mijn profielwerkstukpresentatie. Ik vroeg me af wat je dan aandoet, weten jullie dat? 
Ik dacht aan een nette jeans, overhemd in mijn jeans, brede riem om en nieuwe witte sneakers aan. Kan dat, of moet het netter, of juist minder netjes?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Doe waar jij je lekker in voelt en misschien kan je dat aantrekken en voor de spiegel staan en kijken hoe het staat 

Zou het gewoon even proberen voor de spiegel zoals @Gekehenkie ook al zegt. Het is vooral belangrijk dat jij je er goed in voelt want dat straal je dan ook uit 

Hoi. Dat klinkt helemaal prima en netjes. En als je het zelf ook goed vind, dan kan het :) 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 3
Badge +1

Dank jullie wel! Ik heb uiteindelijk ongeveer aangedaan wat ik dacht: donkerblauwe jeans, zwart overhemd in m’n jeans, brede witte riem en witte sneakers. 
Het was trouwens best spannend. Ik mocht presenteren in de aula voor de hele school, want ze vonden mijn profielwerkstuk een van de beste. Het is dan echt gek op een podium te staan met je

microfoon en zo’n 1000 mensen in de zaal. Ik gebruik wel vaker microfoons maar ik werd hier wel nerveus van 😅. Gelukkig ging het goed en heb ik een 9 gehaald.

Reputatie 7
Badge +15

Cool , @Tom06 

 

een 9 is ook wel echt heel goed… ik had het ook wel willen horen hihi 🤪 😆 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Wow nou van harte gefeliciteerd hoor! Knap gedaan! 

Groetjes liefs Julian X

Reageer