Vraag

weer meedoen met sport

  • 1 October 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Heyy ben een 13 jarig meisje in de tweede en ik haat sport op school tijdens de sportlessen doe ik gewoon niet mee ik blijf zitten en zeur om de minuut er zijn al super veel gesprekken geweest om hoe het op te lossen (ikke docent leerlingbegeleider en ouders) maar het blijkt gewoon niet te werken al ik voor een cijfer moet dan kan ik het wel daar haal ik alleen 8 en hoger mee het is niet dat ik het niet kan ik wil het gewoon niet ofzo soms heb ik ook dagen dat ik als beste mee doe en motivatie genoeg maar dat gebeurt zelden buiten school sport ik ook gewoon 2x in de week dus vandaar snap ik het gewoon niet ben ik de enige die dit heeft en heeft iemand tips om wel weer mee te doen want twee jaar geleden in groep 8 was sport mn favoriete vak..

XxX haily 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi. Wat vind je er het ergste aan? Om eraan te beginnen of als je eenmaal begonnen bent? En als ik goed begrijp heb je soms juist wel heel veel zin. En de keren dat je echt geen motivatie hebt, ben je dan bv erg moe? Misschien kunnen we je helpen met tips als je dat ongeveer weet. Kan bijvoorbeeld gewoon komen door de puberteit dat je af en toe een blokkade voelt. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Tartan13 er aan beginnen, dat vind ik het aller ergste als ik eenmaal begonnen ben en mee doe vind ik het geen probleem sterker nog vaak vind ik het leuk als ik gewoon geen motivatie heb is het vaak als ik gewoon niet lekker in mn vel zit soms heeft het ook gewoon geen reden

XxX haily

Reageer