Vraag

wat willen jullie worden in de toekomst?


Reputatie 1
Badge

Hee!

ik zit al in de 3e & we zijn nu gefocused op je volgende opleiding. Ik wil iets in de zorg doen I think.. maar ik twijfel echt 😀

 

wat zijn jullie plannen? 


10 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb volgend jaar mijn examens en ga dan de schilders vak opleiding doen daarmee kun je echt veel kanten op 

Enne geen haat tegen vrouwen in de bouw😏😉

Hi, de zorg in klinkt hartstikke leuk! De zorg is ook super uitgebreid dus er zit vast wel iets voor je tussen! Zelf ga ik een opleiding doen tot docent, lekker inspireren dus! ;) 

 

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

 

ik wil heel graag Frans docent worden. Alleen ik heb dyslexie. Alleen ik sta nu een dikke 8.

 

liefs!

Ik wil kinderpsycholoog worden. En dan allemaal kinderen helpen. Of schrijfster. Of dierenarts en dan allemaal dieren redden.

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb het aankomende jaar examen en ik weet nog niet wat voor opleiding ik wil doen of een niveau hoger wil.

als ik dat al allemaal heb bedacht wil ik het leger in of bij de politie maar als eindbestemming heb ik dsi.

Reputatie 4
Badge +3

ik weet het nog echt niet

Reputatie 2
Badge +1

Ik wil kinderpsycholoog worden. En dan allemaal kinderen helpen. Of schrijfster. Of dierenarts en dan allemaal dieren redden.

Klinkt erg mooi!!

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Ik wil later iets met mode doen. Model of mode ontwerpster bijvoorbeeld. Ik vind met stoffen werken geweldig dus ik wil daar iets mee doen.

liefs isabellie.

Reputatie 4
Badge +3

Ik wil misschien later architectuur gaan doen of interieur ontwerp maar ik weet het nog niet zo goed, ik ga nu naar de 3e

Reputatie 5
Badge +4

Wet het nog niet zeker , wel graag buitenwerk (ik bedoel niet de hele dag op een kantoor zitten) . In mijn familie werken er veel in de transportsector , misschien iets in die richting ?

Reageer