Vraag

Wat vinden jullie van gym?

  • 8 November 2020
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik had een vraag aan de mensen op dit forum en gewoon een beetje in het algemeen, wat vinden jullie van gym op school? Ik vindt het zelf echt super saai en ben meer van de Wiskunde en Economie etc. 😂


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb dcd dus gym is voor mij echt super stom 

Want ik krijg altijd wel een bal tegen mijn hoofd 

 

Ik vind gym op zich wel even chill als je al de halve dag in de boeken zit. Gwn even helemaal wat anders doen. Of het leuk is, verschilt natuurlijk per les. De gymdocent moet tijdens het jaar een aantal onderdelen aan bod brengen voor een cijfer (geen idee waarom je cijfers krijgt voor gym trouwens). Dit kan bijv volleybal of basketbal zijn, maar ook salto's, trapezezwaaien of hoogspringen enzo. Daar heeft dus echt iedereen bij ons een hekel aan. Het lijkt gewoon alsof je op een circusschool bent beland, plus dat het gewoon zeer zinloos is. 

Ik vind gym meestal wel leuk zolang er maar een spelelement aanwezig is, die gekke disciplines zijn gwn verschrikkelijk saai. 

 

Heyy

Ik vind het wel oke tbh. We hebben gym de eerste 2 uren op maandag. Ff maandag lekker rustig beginnen. Hangt wel af van wat we doen. Als het zwemmen is is het echt kut. Maar bv hockey of handbal is wel prima.

Groetjs

Reageer