Vraag

Wat moet ik doen op rare harendag?

  • 4 June 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik loop stage in groep 4. Nou superleuk, maar binnenkort hebben we juffendag en het thema is: 'rare harendag'. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik wil wel gw meedoen met het thema, maar ik wil niet 'voor schut' lopen. Ik ga bijv echt geen pruik opdoen ofzo. Iemand tips? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hee @Iris_uv 

Iedereen loopt op die dag *voor schut* hoor! Dus zou ik niet veel zorgen maken over hoe je eruit ziet. Misschien kan je je haar op een leuk maar een grappig manier invlechten of een grappige haarclip/haarband dragen:) Maar volgens gaat iedereen heel grappig en raar uitzien :p

Liefs x Banaantje 

Als je stage loopt op een basisschool dan ga ik ervan uit dat je later dus ook juf wilt gaan worden? Als dat zo is dan zul je weleens ‘rare’ dingen moeten doen, die gewoon super leuk zijn omdat iedereen dat doet. Als je dit niet leuk vind en voor schut gaat zoals je zelf zegt, dan is juf misschien niet het beste beroep? En hoe oud ben je dan…

Ik zat op een jenaplan, nou ik kan je vertellen, daar deden we wel gekkere dingen dan alleen je haren hoor!

Als je stage loopt op een basisschool dan ga ik ervan uit dat je later dus ook juf wilt gaan worden? Als dat zo is dan zul je weleens ‘rare’ dingen moeten doen, die gewoon super leuk zijn omdat iedereen dat doet. Als je dit niet leuk vind en voor schut gaat zoals je zelf zegt, dan is juf misschien niet het beste beroep? En hoe oud ben je dan…

Ik zat op een jenaplan, nou ik kan je vertellen, daar deden we wel gekkere dingen dan alleen je haren hoor!

Hey, 

 

Juf zijn is zeker wel  het juiste beroep voor mij. Ik vind heel leuk, maar dit soort dingen vind ik soms gw spannend. Ik moet er miss gw even 'overheen' en ik ben 17. 

Reageer