Vraag

Wat moet ik doen??

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb niet heel lang geleden een gs toets gehad. Iedereen kreeg een a of een b versie. Ik had b en iemand naast mij a. Toen vroeg de persoon naast mij of ik wilde ruilen. Ik dacht niet echt erover na en zei gewoon: Ja is goed. Ik ben er dus achter gekomen dat die persoon dat deed om de toets samen met vrienden te maken, spieken dus. Nu heeft die persoon een mail gekregen van de gs docent waarin er staat dat de persoon en een vriend dezelfde versie hadden, wat erg toevallig was omdat ze samen vaker afkeken. Nu heeft de persoon geantwoord dat ik en de persoon versies hebben geruild (dat we 1 a en 1 b blad hadden, wat niet hoort). (We zouden 2 bladeren hebben, allebei a of b versies.) 

Ik ben dus super bang dat de docent erachter komt dat dat helemaal niet zo was! Ik heb niet afgekeken, maar de persoon wel met vrienden. Ik heb dus niet echt iets verkeerd gedaan, maar ik ben toch echt bang dat de gs docent mij ook een 1 gaat geven! 

Hebben jullie toevallig wat tips/smoesjes voor als de docent gaat vragen waarom dat zo was? Ik wil de persoon echt niet verraden, omdat ik zo vijanden maak met hun groepje. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg, want ik kan de docent morgen nog tegenkomen! Alvast heel erg bedankt!! 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

onnodige quote verwijderd 


Ik ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen haha

Reputatie 4
Badge +1

Als de docent er achter komt, gewoon de waarheid vertellen! Komt wel goed! Super tof dat je dit verteld trouwens!

 

Xx

Reageer