Vraag

wat moet ik doen?!

  • 6 June 2020
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke waar zal ik beginnen. Hoi ik ben een meisje(15) en ik had dus een probleem. Dat is dat ik mezelf snijd. Het is heel soms en neemt al echt een stuk af dus het gaat daarin wel prima. Maar toch zat het me dwars dus had ik het via online tegen mijn gymdocent vertelt samen met mijn vriendin erbij. Dat deed ik om mijn hart te luchten en ik vertouw hem daarin. Nou heeft hij dus gezegd dat hij niks zou zeggen. Ook zei hij dat ik met mijn ouders moest praten hoe moelijk het ook is. Dat heb ik dus niet gedaan want dat durf ik echt niet. Maar nu komt het ik heb aanstaande donderdag weer les van hem. Maar ik durf hem nu niet meer aan te kijken en ben bang wat hij van me denkt. Heeft iemand tips wat ik kan doen of weet iemand wat ik kan doen? 


4 reacties

hey @Ikke . 

Ten eerste.  Ik vind het knap dat het snijden een stuk minder is.

Je kan gewoon tegen je gym docent zeggen dat je het nog niet hebt gedaan omdat je het moeilijk vind.

En dat je er mee zit. Hij zal dat vast wel begrijpen.

Dus maak je daar maar geen zorgen over. 

Hopelijk helpt dit. Sterkte 

Groetjes gebruiker c 

Heee @Ikke 

 

Echt knap dat je dit durft te vertellen al op het forum. Ik weet hoe je je voelt, heb zelf 3 jaar lang mezelf gesneden en geloof het of niet hoe moeilijk het was/nog steeds is, ik heb hulp gezocht. Ik durfde het ook niet tegen me ouders te zeggen maar ik moest het echt kwijt! dus toen ben ik naar de kindertelefoon gekomen, en heb afgesproken dat als ik neigingen krijg moest komen chatten of bellen :) dat heb ik gedaan en o my god dat heeft zoveel geholpen niet normaal !!! Op begeven monent heb ik 1 heel lang gesprek gehad met iemand van de kindertelefoon en heeft degene mij geholpen met hoe ik het beste hulp kan vragen. Ik zei eerst ook niks tegen mijn ouders, en ben zelf naar de huisarts gegaan! de huisarts heeft veel gesprekken gehad met mij en uiteindelijk ook met mijn ouders. (wel met toestemming van mij) zo zijn we samen naar een soort psycholoog gegaan en ben ik in behandeling! ik raad je echt aan om met de kindertelefoon te praten x  en inderdaad zoals @Gebruiker c hierboven zegt. als hij iets vraagt, zeg dat je er nog niet klaar voor was en het evwn wat tijd nodig heeft :) laat je me weten hoe het is gegaan? sorry voor dit lange bericht! 

 

Groetjes  x

Heey nog bedankt voor de reacties.

Alles is goed gegaan en hij heeft verder er niks over gezegd. Ook had ik het geluk dat hij de heletijd weg moest dus ja. Maar het is dus goed gegaan en nog bedankt!!

Fijn om te horen dat het goed is gegaan!

 

Groetjes gebruiker c 

Reageer