Vraag

Wat kan ik doen als ik ongelukkig ben over mijn nieuwe klas?

  • 5 September 2023
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

Badge

Hoi! Ik zit in 2 gymnasium en ben erg ongelukkig over mijn nieuwe klas. Ik en 2 andere kinderen zijn, zonder reden of overleg uit onze oude klas gehaald. Er zijn een aantal die afstromen of blijven zitten en naast die waren er nog 17 anderen. Nu zijn ik en 2 andere kinderen uit de klas gehaald. Nu moesten we alle 3 ‘nablijven’ om eigenlijk op een manier die een half uur lang duurde verteld te worden dat we autisten zijn en dat we niet naar die andere klas kunnen, dat die klas dan te druk word omdat 27 te druk zou zijn (maar die 14 uit de oude klas waren stiller dan een lijk dus wat nou te druk) en dat we onze kop moesten houden (ja dit zei een leraar(!) maar dan op een formele manier van een half uur lang) en we weten inmiddels allemaal dat ze weet dat ze fout zit want ons is allemaal verteld dat we een klas bleven en die leraar zit nu de schuld aan iedere random leraar geven en ze durft dus niet toe te geven dat ze een foutje heeft gemaakt. Het is dan wel weer erg gemeen om juist de 3 kinderen die het meeste hebben meegemaakt met pesten enzo in een hele drukke klas te zetten waar niemand elkaar schijnt te mogen en met elkaar botst en het op mij en misschien ook die andere kinderen afreageren. Onze oude klas was de stilste en hechtste klas van de hele school. mijn vader had al eerder contact opgenomen hierover, de ouders van die andere kinderen ook, en die hadden allemaal te horen gekregen dat het eventueel wel zou kunnen. Maar om ons nou soort van te zeggen dat we onze bek dicht moeten(die leraar zei het niet letterlijk maar dat was waar het op uit kwam voor mijn gevoel)


0 reacties

Geen reactie

Reageer