Skip to main content

Hii allemaal 

Mijn vriendje moet een opstel schrijven over zijn gedrag tijdens een workshop. Terecht hoor want hij was melig en storend en stelde onzin vragen. Dus hij werd de gang op gestuurd en nu dus dat opstel. 5 kantjes met pen en morgen inleveren whihi ( of ben ik nu gemeen😁🫢).  Dit bracht mij tot een vraag. Wat is het kinderachtigste dat jij ooit hebt gedaan of meegemaakt en wat was het gevolg? En hoe dealde je daar mee en wat vond je (eventuele) crush of geliefde daarvan? Of je bestie kan ook.  Ik ben zelf namelijk misschien best wel hard cq streng tegen mijn vriendje hierover want vind het dik verdiend voor hem,  maar ik ben nou eenmaal eerlijk.  Ik ben benieuwd naar jouw verhaal! Greetz ♥️ Doby xx

Ik weet niet of het kinderachtig is, maar ik had een keer, toen ik een blaasontsteking had, op het schoolplein gepist. De rest van de dag stonk ik naar pis alleen niemand zag me! Later vertelde ik het op mijn nieuwe school en toen dacht mijn meester dat ik op die school in dat jaar (groep 7) op het schoolplein had gepist. Hopelijk kunnen jij en je vriend hier iets mee!

Hoi @Dobymeis13  haha nee hoor, als hij het er echt naar maakte vind ik je niet gemeen 😉.  Ikzelf heb ook wel eens kinderachtig gedaan eerlijk gezegd. Het eerste wat me te binnen schiet heb ik hier al vaak verteld dus dat skip ik, maar een ander voorval was dat ik in een sportles in de 2e geloof ik, eerst een touw lostrok van een spanner van de klimtouwen. Heus niet met opzet ! En ook nog een alarm liet afgaan omdat ik op de (ik dacht kapotte) brandalarm knop drukte 🫣 enorme herrie en evacuatie van de complete sportzaal 🫢. Beetje dom van mij.  Het gevolg was een straf gymles met een andere jongen samen die ook iets slims had gedaan, in diezelfde sporthal met behoorlijk wat nieuwsgierige lachende ( vooral vrouwelijke 🫣 ) mede scholieren op de daar aanwezige tribune. Allerlei k** oefeningen doen zoals push ups en bench jumps en op de knieën een zware bal over mijn hoofd tillen 😔😲 dat soort dingen.  Mijn vriendin vond mijn acties behoorlijk super dom van mij, maar moest er ook erg om lachen en zat ook op die tribune bij die straf. Kortom jij bent niet het enige meisje dat steng is voor d'r vriendje hoor haha 😉Ik heb mij toen  trouwens voorgenomen om nooit meer iets aan te raken voordat ik zeker weet wat het gaat doen XD 😁  toch nog een positief gevolg dus! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey @Dobymeis13  allereerst leuk dat je telkens leuke onderwerpen bedenkt! Haha je arme vriendje 😊 heeft ie het netjes ingeleverd? Ik ben het met @Tartan15  eens, als het echt verdient is heb je gelijk xd. Was hij erg beschaamd?  🫣

@Gayperson  oef dat lijkt me wel heftig. Dat zou voor mij wel een ritje huiswaarts worden. 

@Tartan15  hahaha 😂 best wel erg ja. Ohw dat hoop ik nooit te hoeven en dan je lief ook nog op de tribune pffff. Hoe rood werd je? 🥵 😉 Stoer hoe jij er mee om ging. Ik herinner me dit van de blooper topic kan dat? 

Mijn eigen kinderachtigste actie, dat waren er wel een paar in groep 7 en 8.  Ik maakte dan rare geluidjes met bijvoorbeeld knikkers of een potlood tegen het laatje van mn tafel. Of tegen een tafel poot. Ik kon echt irritant doen 🫢 hoogtepunt of eig dieptepunt was een knikker heel hard door het klaslokaal ketsen en net te hard een liedje erbij zingen terwijl 2 klasgenoten een spreekbeurt hadden. Inderdaad super vervelend en kinderachtig. Gelukkig trad de juf goed op en ik kreeg straf zodat de spreekbeurt door kon.  De meisjes kregen een 10 en ik stond flink lang ouderwets in de hoek. Terecht. Daarna nooit meer vervelend geweest. Kortom het verhaal van mn eerste topic hihi. Ik denk er nog vaak aan.  En buiten school doe ik natuurlijk best eens kinderachtig maar dat is niet erg denk ik. Bijvoorbeeld tekenfilms voor kinderen kijken of gewoon lekker gek doen of stemmetjes en lol maken. Dat doen we denk ik allemaal wel 😊

Liefs Tover xxx

Hi    @Gayperson ,    @Tartan15 ,  @Tover01  thanks voor jullie (toch wel grappige) reacties. Ik bewonder jullie eerlijkheid en zelf kritiek! Knap hoe jullie je eigen fouten kunnen plaatsen! Daarnaast, ik was er graag bij geweest hoor hihi, had het graag willen zien 😍

Doby xx

Hoi hoi. Nou @Tover01  ik schaamde me dieper dan diep 🫣en ze herinnerde me er ook graag aan na de tijd🫣😉 klopt denk ik wel wat je zegt, dat heb ik destijds vast gedeeld. En @Dobymeis13  graag gedaan hoor 😊 zelfspot is een deugd vind ik en van dergelijke blunders heb ik tenslotte ook weer veel geleerd 😁😎

Groetjes liefs Tartan X 

Hai,

in de 1e moesten we een presentatie houden en daar was een klein stukje over een bekend gebouw (zonder cijfer hoor☺️) en ik had dus een plaatje van een totaal verkeerde erin gezet express omdat ik benieuwd was of de rest van het groepje en de docent dat zou opvallen 🫣 viel niemand of ze zeiden er niks van😅,

groetjes van mij

@Tartan15 awh maar vind dat ook wel een beetje zielig😥

@Tover01 denk niet dat het nu nog vaak zal gebeuren 😉😊

@Gayperson wat naar😥 had zelf in groep 3 nog in mijn broek geplast 😬 moest het eerst ophouden maar toen dat gebeurde zei ze dat ik gwn had moeten gaan🙄🙈

Haha snap ik @Tartan15 !  @Cantaloupe  dat vind ik eig best een goeie! Vaak kijken mensen niet eens bij zoiets en dat bewijs je dan met zo'n plaatje 😁

Ik heb ook nog wel 1 kinderachtige actie van mij, dat was ong een half jaar geleden bij voetbal. 😊 Ik had een tegenstander die constant aan het duwen was en mij dingen noemde omdat ik wel op een meisje lijk. Ik herhaal ze maar niet. Maar op een gegeven moment was mijn irritatie te groot en ik duwde terug terwijl er geen bal in de buurt was. En die vent liet zich heel aanstellerig jankend vallen en na al zijn vervelende gedoe deed ik dus 1 ding terug en ik kreeg de 🧧 kaart en moest er af. Ik had het beter kunnen negeren en het was best kinderachtig dat ik hem om wou duwen.  Maarja, grensjes....🤭

Liefs, Tover xxx

Hii @Cantaloupe  ik vind dat wel een leuke actie hoor! 👍 Well done! En ik ben met je eens dat die bestraffing van Tartan wel een beetje zielig voor hem was vind ik ook. En @Tover01  dat is oneerlijk hoor, dat jij er af werd gestuurd en die et***bak mocht blijven! Soms krijgen de verkeerde personen straf. Ik snap jou wel hoor, ik had hem meteen een douw gegeven hihi 🤭 Thanks weer voor jullie verhalen! 

Doby xxx 

@Tover01  vroeg: Haha je arme vriendje 😊 heeft ie het netjes ingeleverd? Ik ben het met @Tartan15 eens, als het echt verdient is heb je gelijk xd. Was hij erg beschaamd? 🫣

Behoorlijk! Hij heeft het zeker netjes en op tijd ingeleverd aan het begin van de les. Met excuses moest hij maken. Al blozend. En die docente keek heel even snel of hij inderdaad 5 kantjes had volgeschreven en toen gooide ze het zo in de prullenbak! Zonder te lezen. Dat vond ik wel gemeen. Mijn vriendje keek toen zo beteuterd dat ik na de tijd met hem naar de mac ben gegaan en hem een lekkere milkshake heb getrakteerd. En geknuffeld 🥰 ik bedoel, als de straf gedaan is is het ook weer gewoon goed! Toen was hij wel weer blij. Cute 😍

Doby xxx

Hai @Dobymeis13 ,

dankje☺️ schattig van je vriendje😉😊.

Wel echt gemeen van die docent😥,

liefs L.

Hey! @Dobymeis13  ik ben het eens met @Cantaloupe , dat is cute en die lerares vind ik dan wel erg streng. Beetje hard om zoveel strafwerk gewoon maar weg te gooien. Dan had ze dat ook terug kunnen geven of het iig even doorlezen. Dit is te hard. Wel heel lief wat jij dan weer voor 'm deed! 😘

Liefs, Tover xxx

Ik heb er te veel om op te noemen..

@Wolkje.

@Tartan15 awh maar vind dat ook wel een beetje zielig😥

@Tover01 denk niet dat het nu nog vaak zal gebeuren 😉😊

@Gayperson wat naar😥 had zelf in groep 3 nog in mijn broek geplast 😬 moest het eerst ophouden maar toen dat gebeurde zei ze dat ik gwn had moeten gaan🙄🙈

Haha nee dat gebeurt me nooit weer! 🤭 Lesje geleerd hoor! 😉

Liefs Tover xxx

Hey

Ik stoor best vaak de lessen Frans of Engels. Ik zit altijd wel te praten met vrienden tijdens de les. 1 keer zijn we gwn uit elkaar gezet voor de rest geen straf gekregen wel bijna nota. En bij de les mens en samenleving moest onze leerkracht keihard hoesten en die is buiten gaan staan. Ik kon mijn lach echt niet inhouden. Ik had echt gwn de slappe lach en ik moest mijn trui voor mijn mond houden toen ze binnenkwam om niet te laten zien dat ik superhard moest lachen. Gelukkig kon ik stil lachen en kreeg ik geen straf.

Hoi @Cantaloupe  net als @Tover01  geld dat voor mij ook hoor 😄😉. Wel lief van je 😘

Tartan XxX

Hi @Tartan15 ,

wat je deed was ook niks ergs hoor🤗 als het nog een keertje gebeurd blijf je een lieve jongen😎😊😉

Reageer