Skip to main content

Helemaal uit de hand gelopen:(

• November 3, 2025
  • 0 reacties
  • 38 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hoi hier ben ik weer 

Mn zus kwam laat thuis en was dus moe en had een pesthumeur... Wou koekjes gaan eten. Er waren 3 oreo's en ik zei dat ik er ook een neem 1-2 juist nog steeds oneerlijk. Vind zij absoluut niet goed, gaat mn hand knellen en ik voelde me ook al vreselijk daarvoor weet niet eens waarom. En toen ging ik huilen en schreeuwen "geef me dat koekje!" En dat wil zij absoluut niet. Dan gaan mn zus en ik in gevecht en gaat onze vader ons zitten filmen voor idk "hulp" met andere woorden weet ik veel een instelling voor gestoorden ofz. Uiteindelijk eet mn zus 1 koekje en gooit ze boos troep half op de grond en gaat ze weg uit ons huis.

Ik huil dan nog steeds en krijg nauwelijks adem terwijl mn vader me uitscheldt voor mormel en kleuter en nog meer.

Dan spring ik in m'n laarzen en ren naar buiten half huilend en ga naar mn bff. Ik was toen (gelukkig) even alles weer kwijt. Toen ik een uur later weer naar binnen wilde ging mn vader niet eens de moeite doen echt de deur open te doen en geeft de klinkt 1 tikje en kijkt boos naar me.

Ik ren naar boven en ga lang op de wc zitten. Ik kreeg nauwelijks adem en moest huilen maar dat lukte toch niet.

Ik zit nu dit te schrijven waarom weet ik niet :((

Sorry xxx Yusa