Vraag

Vriendin verjaardagscadeau

  • 7 September 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi iedereen, mijn vriendin vroeg me om met haar mee te gaan om een cadeau voor mij te kopen en ze kocht uiteindelijk snoep en nagellak voor maar 5 euro. Ik had voor haar verjaardag daarvoor bijna 20 euro uitgegeven en ik heb 2 weken voor haar verjaardag al helemaal zitten na te denken wat ik voor haar ga kopen. Dit vind ik best stom, want ik heb super veel geld en moeite in haar cadeau gestoken en zij doet niet eens haar best om iets leuks voor mij te kopen. Ze had voor haar verjaardag trouwens iets van 50 euro gekregen en bij haar bijbaan meer dan 100 euro deze maand verdiend, dus geld is hier geen probleem. Ik probeerde niet teleurgesteld te zijn en de rest van ons afspreken blij te zijn, maar ik voel me nu ik thuis ben super stom. Weet iemand misschien hoe ik dit moet aanpakken? Alvast heel erg bedankt!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik denk dat je dit best een keer mag bespreken hoor. Probeer het voorzichtig op te bouwen maar je mag het best vertellen anders zet je jezelf aan de kant voor de lieve vrede. En blijft het gevoel bij jou sluimeren. Misschien kun je gewoon een beetje laten merken dat je verdrietig bent en als ze dan vraagt wat er is zeg je dat je er geen groot drama van wil maken maar dat je toch een beetje een vervelend gevoel over iets hebt. En zo ontstaat wel een gesprek. Liefst in een positieve sfeer maar je hebt alle recht om je gevoelens te uiten. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer