Vraag

vrienden maken

  • 9 August 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey iedereen,

over 2/3 weken begint school weer en ik heb daar geen vrienden. Laat ik mijn situatie uitleggen:

Vorig jaar ging een groepje meiden me opzoeken en bij mij zitten wat ik heel leuk vond. Later ging ik ook bij hen zitten maar naar een tijdje had ik mezelf wijsgemaakt dat ze me niet mochten ofs. Dus was ik weer alleen… na de meivakantie vroeg ik of ik bij ze mocht zitten maar er was drama in die groep en ook veel mensen zaten bij andere mensen dus veel mensen dus toen ging ik weer alleen zitten.In de klas praat ik ook niet men hun.

mijn plan is dus om na deze vakantie WEER proberen vrienden te worden met hun en praten in klas en bij hun zitten vanaf dag één zodat het makkelijker wordt??

oja ik ben zelf een jongen en hun allemaal meiden dus dat maakt het ook moeilijker ofs.

heeft iemand tips voor mij hoe ik dit moet aanpakken of heeft iemand vragen wat ik aan hun kan stellen zodat ik een gesprek heb? Ik ben verlegen dus wordt snel awkward. 
thx alvast iedereen

En zou het raar zijn als ik hun dm om af te spreken ookal ken ik de amper ?


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Heeyyy

niemand reageerde helaas lmao

maaarrrr ik ging gwn bij ze zitten, deed aardig, en sociaal . Dus dat was fijn #slayy

 

doeii xx

Badge +2

(sorry dat ik zo laat ben)Wat je misschien zou kunnen is als je tegeliijk les met ze hebt, kunnen vragen of je naast 1 van hun mag gaan zitten. Ik weet niet hoe jullie tafels erop school uit zien en of je op de middelbare zit. Maar als je op de middelbare zit en geen vaste plekken heb en je twee tafels tegenelkaar aan zitten, zou je kunnen vragen als een van dat groepje zit of je gewoon naast hun mag gaan zitten. Misschien mag/moet je dan in die les samenwerken en dan kunnen jullie misschien weer gezellig kletsen en vrienden worden met elkaar.

Reageer