Vraag

Vrienden in een ander klas

  • 29 July 2022
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen, 12 jaar. Ik ga na de zomervakantie  naar de Midderbare. Ik ben al een paar keer naar de school geweest en heb al vrienden gemaakt. Ze wonen niet echt in de beurt en zitten dus in een andere klas. Heel veel mensen zeggen dat ik andere vrienden in me eigen klas moet gaan zoeken, maar om eerlijk te zijn de kinderen in me klas zijn allemaal k*t. Wat denken jullie vriendschap verbreken of toch proberen?

(Me nieuwe vrienden zaten bij elkaar op de basisschool en waren al lang vrienden.)


2 reacties

Ik zou alleen vrienden worden met mensen waar je vrienden mee wilt zijn. Dus sowieso niet goede vriendschappen verbreken en slechtere aangaan.

Komt vast goed

Reputatie 5
Badge +2

Heehee, 

Ik zou je vooral geen zorgen maken over het feit dat ze niet bij je in de klas zitten. En ga je vooral niet dwingen om vrienden te maken met mensen die je niet aardig vindt, want dit gaat vroeg of laat meestal fout. En bovendien bestaat er een kans dat je volgend jaar weer in een andere klas zit. (Dit is op sommige scholen zo, ik weet niet of dat ook voor de jouwe geldt) Maar ik zou wel gewoon proberen om de mensen uit jouw klas te leren kennen. Zo ben je niet in je klas helemaal alleen. 
 

Hoop dat je er iets aan hebt! En succes met je eerste dagen op school! 
 

Yodema

Reageer