Vraag

vrienden...?

  • 26 May 2020
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik heb een vrienden groepje uit mijn klas met 7 meiden. Best veel, haha. Maar ik voel me niet echt thuis daarbij. Mijn beste vriendin zit er ook in. Als we met zijn 7en door de gangen lopen, praat iedereen met elkaar, maar ik heb het gevoel dat ik niet bij een gesprek wordt betrokken. Ik betrek mezelf dan soms wel in hun gesprekken, maar ze besteden er allemaal amper aandacht aan. Als we naar gym moeten dan pakken we onze gymspullen uit ons kluisje en lopen er heen. Alleen word ik heel vaak vergeten. Hierdoor voel ik me best depressief altijd... Ik heb therapie maar die helpt niet echt. Weet iemand wat ik moet doen? 


3 reacties

Heyy

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk dat de beste optie is om er eens over te praten met je groepje, of op z’n minst met je beste vriendin. Die zullen dan wel een beetje opletten

Hewwo kaas

 

Heel erg bedankt voor je reactie!! Maar als ik dat niet durf-Mn vriendin is nogal kritisch-moet ik dat dan alsnog doen?

 

xx sunflower

Hoii,

zoals @Kaas123  zei zal ik ook met ze gaan praten (ook als ze kritisch is). Neemt ze het verkeerd op of doet ze gemeen is dat heel vervelend maar dat zijn niet je echte vrienden. Zitten er nog meer meisjes in je groep waar je niet mee praat of die je aardig lijken, kun je ook met hun praten en wie weet heb je zo nieuwe vriendinnen. zelf heb ik ook last gehad van dit probleem en was bang dat dit op de middelbare erger zou zijn maar heb nu een nieuwe vriendengroep met hele lieve meiden dus probeer te doen!

xx

Reageer