Hoi! Ik heb een vrienden groepje uit mijn klas met 7 meiden. Best veel, haha. Maar ik voel me niet echt thuis daarbij. Mijn beste vriendin zit er ook in. Als we met zijn 7en door de gangen lopen, praat iedereen met elkaar, maar ik heb het gevoel dat ik niet bij een gesprek wordt betrokken. Ik betrek mezelf dan soms wel in hun gesprekken, maar ze besteden er allemaal amper aandacht aan. Als we naar gym moeten dan pakken we onze gymspullen uit ons kluisje en lopen er heen. Alleen word ik heel vaak vergeten. Hierdoor voel ik me best depressief altijd... Ik heb therapie maar die helpt niet echt. Weet iemand wat ik moet doen?
Heyy
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk dat de beste optie is om er eens over te praten met je groepje, of op z’n minst met je beste vriendin. Die zullen dan wel een beetje opletten
Hewwo kaas
Heel erg bedankt voor je reactie!! Maar als ik dat niet durf-Mn vriendin is nogal kritisch-moet ik dat dan alsnog doen?
xx sunflower
Hoii,
zoals
xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.