Vraag

vragenlijstje2

• 22 mei 2021
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hé als je tijd hebt zou je dit ik willen vullen niet alles hoeft

1. Hoeveel tijd per dag aan school geen school verplicht maar hw en leren voor toetse

2. Wad doe je allemaal in je vrije tijd

3. Hoeveel vrije tijd heb je

4. Hoe is de band met je ouders

5. Heb je broertjes zusjes broers of zussen

6. Hoe is de band daarmee

7. Wat vind je lekker om te eten

8. Rook of blow je (als je hierop ja antwoord zou ik stoppen als ik jou was staan tips op het.interner

9. Hoe gaat het met je

10. Wat vind je van de vragenlijst

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd- 

1. Hoeveel tijd per dag aan school geen school verplicht maar hw en leren voor toetse. Soms twee uur soms niks soms een uur

2. Wad doe je allemaal in je vrije tijd. Yt boeken schrijven gamen

3. Hoeveel vrije tijd heb je gemiddeld 4 uur per dag op school dan

4. Hoe is de band met je ouders. Goed

5. Heb je broertjes zusjes broers of zussen ja een broerrje en een zus

6. Hoe is de band daarmee. Beide naar 

7. Wat vind je lekker om te eten. Snoep 

8. Rook of blow je (als je hierop ja antwoord zou ik stoppen als ik jou was staan tips op het.interner nee

9. Hoe gaat het met je goed

10. Wat vind je van de vragenlijst echt Supergoed vul deze in 😉

Vul hem zelf ook ff in

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd- 

1. Hoeveel tijd per dag aan school geen school verplicht maar hw en leren voor toetse. Soms twee uur soms niks soms een uur

2. Wad doe je allemaal in je vrije tijd. Yt boeken schrijven gamen

3. Hoeveel vrije tijd heb je gemiddeld 4 uur per dag op school dan

4. Hoe is de band met je ouders. Goed

5. Heb je broertjes zusjes broers of zussen ja een broerrje en een zus

6. Hoe is de band daarmee. Beide naar 

7. Wat vind je lekker om te eten. Snoep 

8. Rook of blow je (als je hierop ja antwoord zou ik stoppen als ik jou was staan tips op het.interner nee

9. Hoe gaat het met je goed

10. Wat vind je van de vragenlijst echt Supergoed vul deze in 😉

Vul hem zelf ook ff in

Dezd is binnen tien minuten uit actieve topics gegaan dus ja vul hem in als je wil

Reputatie 3
Badge +3

Hé als je tijd hebt zou je dit ik willen vullen niet alles hoeft Hoi Doed182. Ik heb genoeg tijd om hem in te vullen.

1. Hoeveel tijd per dag aan school geen school verplicht maar hw en leren voor toetse Ik besteed ongeveer 1 à 2 uur aan school. BTW ik zit in 1 gymnasium.

2. Wad doe je allemaal in je vrije tijd Mijn hobby's, zoals: Afspreken, lezen, gamen, muziek maken, voetballen... en zo kan ik nog wel even door gaan.

3. Hoeveel vrije tijd heb je De hele dag, tenzij ik natuurlijk school heb of met school bezig ben.

4. Hoe is de band met je ouders Heel erg goed, ik praat over alles met hen.

5. Heb je broertjes zusjes broers of zussen Ja, ik ben een tweeling en ik heb nog een broertje.

6. Hoe is de band daarmee Ook heel goed.

7. Wat vind je lekker om te eten Heel veel! Sowieso alles wat Italiaans is, maar ik houd ook wel van Aziatisch.

8. Rook of blow je (als je hierop ja antwoord zou ik stoppen als ik jou was staan tips op het.interner Nee, ik heb nog nooit gerookt of geblowd. Ik wil er ook nooit aan beginnen.

9. Hoe gaat het met je Best wel goed, met jou?

10. Wat vind je van de vragenlijst Leuke vragenlijst.

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 2
Badge +1

1. Hoeveel tijd per dag aan school geen school verplicht maar hw en leren voor toetse? Ik ga iedere dag een paar uurtjes naar school, max. 6 uurtjes (de rest spijbel ik, omdat t super rot is)

2. Wad doe je allemaal in je vrije tijd? Het meeste van mijn vrije tijd zit ik op het forum, maar ik spreek ook regelmatig met vrienden af, ga zwemmen, of shoppen

3. Hoeveel vrije tijd heb je? te weinig

4. Hoe is de band met je ouders? heel erg slecht

5. Heb je broertjes zusjes broers of zussen? ja

6. Hoe is de band daarmee? hm, ook niet echt heel sterk

7. Wat vind je lekker om te eten? lasagne, tosti, aardbeien, maar t allerlekkerste is toch: CHOCOLADE!! 

8. Rook of blow je (als je hierop ja antwoord zou ik stoppen als ik jou was staan tips op het internet) Ga t vanavond voor de eerste x doen...

9. Hoe gaat het met je? momenteel niet zo goed

10. Wat vind je van de vragenlijst? super cool, is beter als al die sexvragenlijsten!

Reageer