Vraag

Vragenlijst school



Toon eerste bericht

29 reacties

Heyo,

  1. Wat vind je van school? MBO was echt kut. Maar voor de rest is het prima te doen.
  2. Hoe doen docenten tegen je? Op het MBO deden de docenten wel aardig. Behalve me NL docent wat een typisch mens was dat.
  3. Ben je er ooit uitgestuurd? Op het MBO niet, maar middelbare school wel regelmatig. Ben er keer uitgestuurd omdat ik de leraar vroeg hoelaat het was haha.
  4. Hoe bereid je je voor op een toets? Ik maak altijd de huiswerk die opgegeven wordt, daarna lees ik bepaalde stukjes die bij die vragen hoort. Uiteindelijk maak ik voor mezelf een oefentoets daar leer je heel veel van, en om het dan dus zo te herhalen ook.
  5. Wat is je favo vak? Middelbare school: Aardrijkskunde. MBO: Commerciële Economie en E-commerce. 
  6. Basis of middelbare school? en waarom Middelbare school. Die tijden waren gewoon legend. Samen met me vrienden hadden we de meeste lol.
  7. Stomste vak? Bedrijfseconomie. En middelbare Duits. 
  8. Wat doe je in de pauze? Op het MBO ging ik meestal roken, of me snijden in een hoekje, of lopen door het bos.
  9. Heb je veel vrienden van je op school zitten of juist niet? Nee op het MBO niet. Zij gingen naar andere scholen, maar mijn opleiding was toen alleen te volgen bij deze school helaas.  
  10. Welk niveau doe je? En ben je er blij mee of zou je naar een ander niveau willen?Ik ben van VMBO TL -> MBO -> HBO start in September. 
  11. Hoelang duurt je zomervakantie? Het is nu week 29 right dus in week 36 begint school weer. 7 weken dus.
  12. In welke klas zit je? 4e klas.
  13. Hoe omschrijf je jezelf op school? (serieus, populair etc) Ik ben helaas best populair omdat ik Twitch streamer ben en Youtuber. Voor de rest ben ik vooral op het MBO altijd de populaire zieke gedachten, psychopaat, depressie kindje geweest.
  14. Favo lunch Broodjes brie, met honing, en walnoten😋.
  15. Haal je vaak eten op school? Nee ik kwam op het MBO 1x per week op school en soms ook gewoon weken niet.
  16. Wat wil je worden? Leraar 🌍 of zo'n geografie deskundige geen idee hoe dat heet.
  17. Wat voor schooltas heb je? Een 4 kanten die zwart  is van Bange van €84,99 volgens mij. Gekocht op bol.com.
  18. Heb je vaak uitjes met school. Op het MBO hadden we maar 1x een uitje naar Rome of Barcelona.  Ben niet mee geweest. Moest er niet aandenken om met mijn klas en de andere klas 2 weken ergens te zitten. Op me vervolg opleiding gaan we regelmatig op excursies. Dat past namelijk ook voor het vak dat we leren.
  19. Een boek echt lezen of gewoon een samenvatting van internet af halen? Ik zou het boek echt lezen. Ik deed altijd dat ik naar het begin keek en elke hoofdstuk scrollend las. Uiteindelijk weet je wel waar het boek overgaat en kan je een boekverslag maken. De leraar ging echt niet kijken of het allemaal wel klopte haha.
  20. Ooit een 1 gehaald? Oja. Dan moest je examen maken en was ik me ID kaart vergeten. Of had ik niet geleerd voot het examen ging ik er zitten en na een halfuur stond ik op leverde de niks ingevulde toets in en ging weer weg.
  21. Ooit een 10 gehaald? Ja zeker. Bijna voor alle Commerciële Economie toetsen en examen heb ik een 10 of 9,5 gescoord. 
  22. Tips voor andere scholieren? Goed leren, zorg dat je het diplomaatje haalt,  en blijf door studeren.  Je hebt er misschien nu geen zin in, maar later als je 40 bent zou je toch liever wel hebben door gestudeerd van plaats dat je nu elke dag achter de kassa zit te piepen.

Leuke vragenlijst!

See ya!

Spookyzx. 

  1. Wat vind je van school?  Zwaar
  2. Hoe doen docenten tegen je? De meeste docenten vallen redelijk mee, de fransdocent was de meest vervelende maar die is ontslagen.
  3. Ben je er ooit uitgestuurd? Ja, ik overdrijf niet als ik zeg dat ik in mijn hele school carriëre er 100x ben uitgestuurd...
  4. Hoe bereid je je voor op een toets? Het leerboek leren.
  5. Wat is je favo vak? Geschiedenis.
  6. Basis of middelbare school? en waarom Liever middelbare school, basisschool is saai.
  7. Stomste vak? Frans
  8. Wat doe je in de pauze? Zitten.
  9. Heb je veel vrienden van je op school zitten of juist niet?  De enige vrienden die ik heb zitten op school ja.
  10. Welk niveau doe je? En ben je er blij mee of zou je naar een ander niveau willen?  HAVO, prima.
  11. Hoelang duurt je zomervakantie? 6 weken en 5 dagen.
  12. In welke klas zit je? HAVO 2.
  13. Hoe omschrijf je jezelf op school? (serieus, populair etc) Iemand die graag docenten irriteerd.
  14. Favo lunch Tosti
  15. Haal je vaak eten op school? Soms
  16. Wat wil je worden? Meteoroloog of viroloog.
  17. Wat voor schooltas heb je? Merkloos.
  18. Heb je vaak uitjes met school Soms
  19. Een boek echt lezen of gewoon een samenvatting van internet af halen? Boek lezen, want ze gaan zeuren over plagiaat als ik die samenvatting van internet haal
  20. Ooit een 1 gehaald? Nee
  21. Ooit een 10 gehaald? Ja
  22. Tips voor andere scholieren? 
Reputatie 2
Badge +1

heyy even een vragenlijst 

 

  1. Wat vind je van school? t is oke
  2. Hoe doen docenten tegen je? vaak best aardig
  3. Ben je er ooit uitgestuurd? ja echt veels te vaak 11 keer in 2 jaar middelbare school
  4. Hoe bereid je je voor op een toets? eerlijk antwoord = niet 
  5. Wat is je favo vak? frans 
  6. Basis of middelbare school? en waarom basis school dat is gewoon makkelijk
  7. Stomste vak? muziek
  8. Wat doe je in de pauze? eten
  9. Heb je veel vrienden van je op school zitten of juist niet? best veel
  10. Welk niveau doe je? En ben je er blij mee of zou je naar een ander niveau willen? havo maar s nog best wel lastig
  11. Hoelang duurt je zomervakantie? 9 weken
  12. In welke klas zit je? 2e
  13. Hoe omschrijf je jezelf op school? (serieus, populair etc) druk
  14. Favo lunch  sandwich
  15. Haal je vaak eten op school? te vaak lol
  16. Wat wil je worden? iets met media en technologie
  17. Wat voor schooltas heb je? een backpack
  18. Heb je vaak uitjes met school 2 in een jaar
  19. Een boek echt lezen of gewoon een samenvatting van internet af halen? ik ben wel zo iemand die een samenvatting jat
  20. Ooit een 1 gehaald? jep frans
  21. Ooit een 10 gehaald? jep zwemmen (gym)
  22. Tips voor andere scholieren? wees je zelf en begin vroeg met leren maar niet te vroeg want dan word je gezien als een nerd

    DOEII

 

heyy even een vragenlijst 

 

  1. Wat vind je van school? WEL PRIMA
  2. Hoe doen docenten tegen je? GWN FIJN 
  3. Ben je er ooit uitgestuurd? NEE
  4. Hoe bereid je je voor op een toets? LEREN
  5. Wat is je favo vak? BIOLOGIE
  6. Basis of middelbare school? en waarom MIDDELBARE, LEUKERE KLAS
  7. Stomste vak? AARDRIJKSKUNDE
  8. Wat doe je in de pauze? GWN PRATEN MET VRIENDEN
  9. Heb je veel vrienden van je op school zitten of juist niet? MEESTE ZITTEN IN M'N KLAS DUS JA
  10. Welk niveau doe je? En ben je er blij mee of zou je naar een ander niveau willen? ASO (VRAAG NIET WAT HET IS IN NEDERLAND)
  11. Hoelang duurt je zomervakantie? 8WEKEN
  12. In welke klas zit je?3 E MIDDELBAAR
  13. Hoe omschrijf je jezelf op school? (serieus, populair etc) NIET POPULAIR IIG
  14. Favo lunch EET ALTIJD BOTERHAMMEN
  15. Haal je vaak eten op school? NOOIT
  16. Wat wil je worden? WEET NOG NIET
  17. Wat voor schooltas heb je? DAKINE
  18. Heb je vaak uitjes met school VALT MEE
  19. Een boek echt lezen of gewoon een samenvatting van internet af halen? LEZEN
  20. Ooit een 1 gehaald? NEE
  21. Ooit een 10 gehaald? JA
  22. Tips voor andere scholieren? GWN LEREN, ALS JE GOEDE RESULTATEN HEBT IS HET LEUKER!

    DOEII

 

Reageer