Vraag

vraag toetsweek

  • 29 June 2021
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Badge

Hoii,

Morgen begint mijn toetsweek, maar ik heb nog niks geleerd, haha….

Wat gebeurt er als je spijbelt tijdens een toets op de toetsweek? Krijg je dan gelijk een 1? Of moet je die gewoon later inhalen?


3 reacties

Morgen begint mijn toetsweek, maar ik heb nog niks geleerd, haha….

Ik hoef je er, denk ik, niet van te overtuigen dat dat niet zo handig is. Waarom heb je (nog) niet geleerd? Hoe sta je er nu voor?

Wat gebeurt er als je spijbelt tijdens een toets op de toetsweek? Krijg je dan gelijk een 1? Of moet je die gewoon later inhalen?

Doe maar gewoon niet. In principe kan je altijd misbruik maken van het ziekte-systeem, maar ik vind dat gewoon best wel triest + ze verwachten dat je het wel geleerd heb dus je zal ze waarschijnlijk heel snel na de toetsweek, meerderen op en dag moeten maken. Het hangt er trouwens ook een beetje af van hoe het absentiereglement op jouw school is.

Hoe dan ook, probeer vanaf nu dan nog even te leren voor je toetsen en maak er nog even iets van. Succes!

Badge

Morgen begint mijn toetsweek, maar ik heb nog niks geleerd, haha….

Ik hoef je er, denk ik, niet van te overtuigen dat dat niet zo handig is. Waarom heb je (nog) niet geleerd? Hoe sta je er nu voor?

Wat gebeurt er als je spijbelt tijdens een toets op de toetsweek? Krijg je dan gelijk een 1? Of moet je die gewoon later inhalen?

Doe maar gewoon niet. In principe kan je altijd misbruik maken van het ziekte-systeem, maar ik vind dat gewoon best wel triest + ze verwachten dat je het wel geleerd heb dus je zal ze waarschijnlijk heel snel na de toetsweek, meerderen op en dag moeten maken. Het hangt er trouwens ook een beetje af van hoe het absentiereglement op jouw school is.

Hoe dan ook, probeer vanaf nu dan nog even te leren voor je toetsen en maak er nog even iets van. Succes!

Deze toetsweek kwam gewoon echt niet uit: veel ruzie en problemen thuis. Ik sta overal nu minstens een 8,5 voor, dus ik zou de toetsen in principe kunnen verknallen en nog steeds overgaan. Ik heb alleen nogal last van faalangst en ik neem niet genoegen met cijfers onder een 8, dusja..

Hmm, ik begrijp dat een vervelende thuissituatie nou niet bepaald een positief effect heeft op je leren. Zou je mentor wat voor je kunnen betekenen? Wellicht kan je het er met hem/haar over hebben en kan je sommige toetsen later maken. (Niet zozeer de toetsen van morgen, maar je heb er nog meer, bijvoorbeeld dingen waar je veel/hard voor moet leren).

Reageer