Hey, ik heb lang getwijfeld of ik dit zal doen want ik heb zo'n gevoel dat ik me aanstel. Ik voel me echt de laatste tijd stom ik had tijdens corona heel veel toetsen en ik haalde een paar onvoldoendes. Als ik kijk naar mijn gemiddelde over het hele jaar is dat een 7.3 maar als ik alles van de corona tijd bereken kom ik uit op 6.3 dit is niet heel erg maar mijn hele klas doet het gwn de hele tijd beter en dat voelt naar ik masturbeer elke avond nu en ik kreeg vandaag een 4.5 terug veel mensen hadden ook onvoldoendes dus ja het was gwn een héle lastige toets maar ik voelde me toch rot toen heb ik een zak snoep gekocht deze voor 3 4de opgegeten na 3 4de werd ik beetje misselijk. Heel slecht doe in het niet in de corona tijd maar de helft doet het beter ik zit nu in de eerste klas ga ik met deze cijfers de latere klassen halen. Ik zeg tegen mezelf dat ik me aanstel waarschijnlijk is dat het ook is dit erg of is er niks aan de hand. Ik stel me gwn verschrikkelijk aan doe ik het fout of is dit normaal