Verveling na eindexamens

  • 22 May 2022
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

(mijn activiteit op dit forum schommelt nogal, dus als je wilt weten wie ik ben raad ik je aan om mijn vorige topics te lezen, ik ben daarbij ook druk bezig geweest met m'n examens, maar ik probeer wat meer actief te zijn op het forum😄).

De reden dat dit topic in ‘School en Studie’ staat, is omdat ik een paar dagen geleden mijn eindexamens heb afgerond van het VMBO en naar mijn ervaring ging het best goed! Alhoewel, ik ben best bang dat ik niet ga slagen terwijl ik met hoge cijfers m'n examen ben ingegaan. Buiten dat ging het erg goed, maar ik heb nu zo'n 3 maanden vakantie en als je elke dag hetzelfde doet, tja, dat begint erg te vervelen en ik kan niet wachten tot ik mijn einduitslag weet!

Ik hoop dat iemand tips heeft hiervoor, much appreciated!

 

*(probeer je reactie zo direct mogelijk te maken, i.v.m. dat chatten en bloggen niet is toegestaan, de reden dat ik dit zeg, is omdat ik al een keer op m'n vingers ben getikt door deze ongein, want ik wil namelijk nog zeker wel een jaartje op dit forum blijven hangen aangezien ik bijna 18 ben😬)


2 reacties

3 maanden thuiszitten is inderdaad wel lang. Misschien kan je wat vakantiewerk doen? Of je zoekt een leuke hobby waar je veel tijd in kunt steken. 

3 maanden is lang! Je kan huiswerk maken, films/series beoordelen. Een YouTube kanaal starten. Een bijbaantje zoeken. De honden van jezelf of mensen die je kent uitlaten. Shoppen. YouTube filmpjes beoordelen. Je kamer opruimen. Je kast uitpluizen en er een mode show van maken. Een sport kiezen. Dans pasjes oefenen. Een liedje uit je hoofd leren en mee zingen. Op Taktok. Mag denk de echte naam niet noemen. Een studie kiezen of werk voor later. Met je vrienden afspreken. Koken/bakken. Een dagboek bijhouden. Een eigen boek maken. Een eigen liedje maken. Jezelf een muziek instrument leren bespelen. Als er op jouw school een muziek lokaal is kan je daar oefenen. Leuke dingen voor in je kamer halen. Je ouders helpen. Speel wat vaker met je broertjes/zusjes als je die hebt. Rondkijken op het forum. Ehh, ik weet het niet meer. Heel veel succes tegen de verveling ;) 

groetkes,

JooJootje

Reageer