verliefd op mijn leraar

  • 1 November 2021
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Badge

heyy,

Ik heb dus een probleem. Ik ben dus echt smoorverliefd op mijn leraar. Ik denk dat hij ook op mij is ofz, want hij zoek de hele tijd contact met me bijvoorbeeld dat ik: Een keer stond ik dus naast een vriendin aan een tafel en achter me stond ook nog een tafel. Hij ging dus iemand aanspreken, dat was in een technasium ruimte, dus het zou veel handiger zijn geweest om achter mij aan een tafel te staan, alleen hij kwam NAAST mij staan. En zo zijn er nog van zo’n paar dingen.

Vandaag ging ik dus iets aan hem vragen, en hij kwam op 1 meter afstand staan. Ik kreeg toen een heel warm gevoel van binnen en hij keek me recht in de ogen aan, zodat ik kan zien dat hij ook nog een blauwe ogen had. Ik verzin altijd s’avonds in bed hoe het zal zijn om met hem een stelletje te zijn.  Ik weet dat je geen relatie mag hebben met een leraar, maar weten jullie wel misschien een andere oplossing hoe ik misschien toch een beetje indruk op hem kan maken of met hem een goede band kan hebben zonder dat we een relatie hebben?

 

xxx HOII007


2 reacties

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@HOII007  Hoi, ik denk dat het belangrijk is om te weten hoe oud jullie allebei zijn, want hoe leuk je hem ook vind, helaas is het illegaal als jij minderjarig bent en hij boven de 18. Natuurlijk mag je hem leuk vinden maar ik raad je aan om er niks mee te doen verder.

groet,

xzopcqr

Hey! 
sorry maar het is echt een ontzettend slecht idee om soort van te flirten/indruk te maken met/op je docent. Niet alleen voor hem is dat slecht, maar ook voor jou. Als er vermoedens komen dat jullie wel iets hebben, dan kan dat slecht aflopen. 
gevoelens kan je hebben, is heel normaal, maar laat die gevoelens ook gevoelens en zeker geen daden.

groetjes s

Reageer