Hi ik zit nu op een school die ik wel oke vind opzich maar ik vind de manier hoe het onderwijs word gegeven niks en het zijn door de manier Goe ze les the ook langere dagen. Daarnaast is het echt ver fietsen 40 min! En ik vind de sfeer op de school niet de leukste, we hebben wat dingen meegemaakt in de klas.
Er is een andere school waar ik misschien heen wil. Ik ken daar wel al wat mensen maar ik weet niet of ik het daar leuk zal hebben enz. Maar het is wel maar 7 min fietsen Daarnaast is het een heel gedoe om van school te wisselen en dat mag niet zomaar. Soms is het wel leuk op de school waar ik nu zit bv. Ik had gister een koor concert wat heel leuk was. En ik had laatst een school feest. De school waar ik nu op zit is best artistiek en dat is aan de ene kant leuk maar tegelijk ook weer niet want daardoor hebben we langere dagen... bij de school waar ik dus misschien heen wil is dat minder, maar ik heb opzich wel gewoon gezellige vrienden op de school waar ik nu zit, ik ken ook een paar mensen van de school waar ik heen wil, ik twijfel dus lekker. Ik moet eigenlijk nog veel meer er over vertellen zodat je het kan begrijpen en echt kan bedenken naar welke school ik moet gaan. Maar dan word dit bericht denk ik te lang dus geef me alsjeblieft een mening wat jij zou doen.