Vraag

vakkenpakket beco of ak

  • 29 January 2021
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Badge +1

Zoals je weet moet je een vakkenpakket kiezen in 3vwo voor de bovenbouw, ik ga voor Economie &Maatschapij, maar ik weet echt niet of ik voor Aardrijkskunde of Bedrijfseconomie moet gaan voor keuze vak.

Help me out, wat zijn de plus-en minpunten van deze vakken en wat raad je me aan?

 

Thanks alvast


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Ik heb geen ervaring met de vakken in de 4e aangezien ik ook pas in 3vwo zit. Maar misschien handig om over na te denken: weet je al wat je wilt gaan studeren? Kan handig zijn om te kijken wat het beste aansluit. En daarnaast is het belangrijk om na te denken over wat je nou eigenlijk het leukst vindt. Ik persoonlijk zou aardrijkskunde kiezen aangezien ik dat interessant vind. Maar dat kan voor jou weer heel anders zijn. Dus uiteindelijk ligt de keuze bij jou.

Badge +1

Hee, 

Thanks, dat is nou net het grote probleem ik heb geen idee wat ik later wil gaan doen. En opzich vind ik Ak wel leuk, maar Beco heb k nog nooit gehad

Reputatie 7
Badge +19

Hee, 

Thanks, dat is nou net het grote probleem ik heb geen idee wat ik later wil gaan doen. En opzich vind ik Ak wel leuk, maar Beco heb k nog nooit gehad

Ja lastig. Je zou misschien met leerlingen kunnen praten die beco doen. Misschien dat zij jou er wat meer over kunnen vertellen.

 

Reageer