Vraag

twijfels over school.

  • 22 July 2021
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey, 

ik ga na de zomervakantie naar Havo/Vwo 2, maar ik weet niet zo goed wat ik nu van mijn school moet vinden. Ik wou naar deze school omdat het er gezellig uitzag en ze hebben een speciaal vak wat me leuk leek en daar kon je ook een diploma daarvoor behalen en met wat ik wou worden leek me dat handig En ik vond het gwn leuk. Maar nu zit ik dus blijkbaar in z’n klas met alleenmaar kinderen die dat ook doen ( vorig jaar was dat niet zo). Maar daar zit wel 1 vriendin in. Nou dat denk ik want ik weet niet eens mijn klassenindeling enzo en mentor. Ze hebben helemaal niet vertelt dat het zo ging zijn. En anders wou ik daar liever mee stoppen. Want ik wil liever bij mijn beste vriendinnen in de klas zitten. 

 

En ik moet nu ineens een gekke app downloaden waarmee je de printers, automaten en de catering mee kan betalen maar mijn ouders willen niet dat daar mijn bankrekening aan gekoppeld is en de resencies van die app zijn ook niet zo heel goed. 

 

Sorry voor mijn lange en misschien ingewikkelde verhaal. Maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Want ik zit er een beetje mee. 

 

Groetjess


0 reacties

Geen reactie

Reageer