Vraag

toets missen??

  • 21 September 2022
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb dus een probleem. Ik heb vandaag een toets wiskunde maar ik heb echt weinig/niet goed geleerd voor de toets. Dus wat zal ik doen, zal ik hem gewoon wel maken en krijg ik dan hoogstwaarschijnlijk een slecht cijfer of zal ik mijzelf afmelden voor het uur en later in de week inhalen dan heb ik ook meer tijd om te leren??


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

om heel eerlijk te zijn, is het denk ik een beetje je eigen schuld. Tenzij je gewoon écht geen tijd had. 
Als je nu een slecht cijfer haalt, merk je de consequenties, waardoor je de volgende keer misschien wel beter je best doet, in plaats van telkens je blijven afmelden…


Maar uiteindelijk ligt de keuze bij jou, wat jij denkt dat het beste is

 

-Yodema

Als je flink streng bent voor jezelf ga je 'm maken. Maar als je de toets later gaat maken wees dan ook "streng" door 'm wel heel goed te leren en daar tijd voor te maken. Desnoods zeg je er iets voor af. Dan heb je jezelf het gevoel gegeven dat je er echt iets voor hebt moeten laten en pak je de volgende keer op tijd je leerwerk. Werkt bij mij wel. Soort ' strafje' voor jezelf waardoor je met een beter gevoel de inhaal maakt en volgende x op tijd begint omdat je dit niet weer zo wilt.  Lukt je wel, beetje streng zijn.  Succes en ik hoop dat je een goed cijfer haalt dan !

Sanny xxxxx

Reageer