Vraag

toets Engels die 100% fout gaat

  • 23 May 2024
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi allemaal,

 

Ik heb morgen een Engels toets waarin we een hele brief moeten schrijven. Engels vind ik echt het lastigste vak van allemaal. Ik heb heel erg het gevoel dat ik me ga ziek melden omdat de stress voor de toets te veel gaat worden.(dat doe ik vaker aangezien ik echt heel erg gestrest ervan kan worden of paniekaanvallen krijg) Ik wil eigenlijk hem wel echt doen om het gewoon te maken en niet te gaan ontwijken.

Van mezelf mag ik nooit onvoldoendes halen en ik krijg vaak echt heel veel stress van toetsen en al helemaal als ik weet dat het niet goed gaat.

 

Bedankt voor het lezen! als jullie tips/adviezen/ervaringen hebben hoor ik het graag!

groetjes,

A


6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Je kunt het vertellen aan je leraar, en vragen of je het later mag doen

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +14

Hey, vertel dit eerlijke verhaal aan je docent! Die zal je vast begrijpen en helpen om een oplossing te vinden. Je hoeft je er niet voor te schamen, en eerlijkheid is in zo'n geval het beste.  Succes, dat moet je lukken!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Eens met @Anoniemxv en @Tover01  Je kunt beter eerlijk zijn naar je docent toe. Je ziek melden lost uiteindelijk niks op.

Ben je wel eens getest op faalangst trouwens?

Ik wens je heel veel succes. Samen met je docent is er vast wel een oplossing te vinden.

Reputatie 5
Badge +1

bedankt voor jullie reacties!

Ik ga het met mijn docent bespreken zodat ze in ieder geval op de hoogte is.

@tim16 ik heb nooit een officiële test voor faalangst gedaan maar psychologen hebben wel gezegd dat ik het heb. Vroeger was het veel erger en nu gaat het wel beter gelukkig. Voor deze toets is het vooral dat ik weet dat het niet goed gaat omdat ik het echt heel lastig vind.

 

Nogmaals bedankt!

groetjes,

A

Reputatie 7
Badge +13

@anoniem4334 , houd je ons op de hoogte?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi @Anoniemxv ,

bedankt voor je belang stelling

Tijdens de toets was ik op sommige momenten zo hard aan het trillen dat ik niet eens de brief kon typen. Los van dat ging het wel goed:). Ik was alleen de laatste die nog bezig was dus heb het niet helemaal af kunnen krijgen. Ik heb er nog best een oké gevoel bij, ik had het slechter verwacht.

 

Groetjes

Reageer