Vraag

Tips om beter te leren?

  • 7 November 2021
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1

Hey
Ik heb volgende week een set week ik moet dan heel veel toesten maken die meetellen voor het examen en het is echt veel. Ik heb nu nog 4 dagen voor mijn eerste toets en ik weet niet zo goed hoe ik het het beste kan leren. Ik heb nu al een mega samenvatting gemaakt maar heb niet het gevoel van dat ik het al goed ken. Iemand tips om nog beter te leren?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy heyy,

Ik kan altijd goed leren als ik muziek luister je hoort geen geluid om je heen en je bent dan meteen wat wakkerder en actiever. Ook is een tip leren voordat je gaat slapen en dan een half uur iets anders doen en dan slapen. Dan hebben je hersens rust en genoeg tijd om het te verwerken en in je hoofd te krijgen en natuurlijk genoeg nacht rust hebben.

liefs mij xx

Ik leer meestal niet, niet dat dat wel goed is maar ja haha. Er zijn best veel tips op het internet te vinden. Ik zit op mn telefoon, dus gaat wat lsstiger allemaal yk

Reputatie 1
Badge

Hey! Als je begrippen/woorden moet leren: ik gebruik altijd Quizlet. Je kan een gratis account aanmaken en dan oefentoetsen maken, spelletjes spelen, oefenen, etc. En nog een leertip; neem genoeg pauzes. niet teveel, maar wel af en toe. Zo kan je jezelf belonen want het is ook niet goed om te lang achter elkaar te leren. Oh ja, maak een goede planning en herhaal de stof veel. Dan onthoud je het beter. Ik hoop dat ik je geholpen heb!!

Reageer